panoramica UJI
Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

• Capacitat d'elecció: es pot obtenir un segon títol, el grau en Matemàtica Computacional, cursant un mínim de 72 crèdits ECTS de matèries específiques de l’àmbit de la matemàtica computacional. En menys de cinc anys pots completar els dos graus.
  • Formació completa. A més d’una excel·lent formació en tecnologies de la informació i les comunicacions, obtindràs altres competències necessàries per al desenvolupament professional, com ara la comunicació en anglès, la iniciativa empresarial, el treball en equip i l’aprenentatge autònom.
  • Noves tecnologies. Les assignatures del grau són eminentment pràctiques, amb grups reduïts i en laboratoris docents perfectament equipats amb les més modernes tecnologies.
  • Professorat amb àmplia experiència docent en titulacions de l’àrea de les tecnologies de la informació i les comunicacions i amb una excel·lent formació investigadora i completament accessible.
  • Programa d’acció tutorial universitari (PATU). Aquest grau ofereix als estudiants de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.
  • Aquest títol ha rebut informe d’ANECA amb resultat d’obtenció del segell EURO-INF.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat