Treball de final de grau

03/12/2021 | InfoCampus

Gmail

Consulta guia docent de l'assignatura

Objectius: l'assignatura de Pràctiques externes i projecte de fi de grau (Treball de fi de grau) té com a únic objectiu que l'estudiantat elabore individualment un projecte original de naturalesa professional del àmbit de la tecnologia específica d'Enginyeria en Informàtica escollida de entre les quatre ofertades (enginyeria del programari, sistemes de informació, Tecnologies de la informació, enginyeria de computadors). Aquest projecte es desenvoluparà parcialment en el transcurs d'una estada en pràctiques en una empresa que oferirà a l'estudiantat els mijans necesssaris per treballar en la seva realització. El projecte desenvolupat es completarà amb una memòria i una defensa davant d'un tribunal universitari. Aquesta assignatura permetrà a l'estudiant tindre un primer contacte amb el món laboral per així potenciar la seva capacitat d'ocupació, alhora que elaborarà el seu projecte de fi de grau en un entorn professional real.

Consulta professorat tutor TFG

Teniu més informació sobre les Pràctiques externes i TFG que es realitzen de manera conjunta en aquest grau en aquest enllaç. Les empreses interessades a acollir estudiantat poden trobar informació interessant sobre com col·laborar i introduir propostes de projectes per a acollir a l'alumnat.

Normatives:

Normativa de pràctiques acadèmiques externes de la Universitat Jaume I