Recurs d'imatge infermeria producte

Infermeria Ciències de la Salut

Deixa'ns el teu contacte i t'enviarem informació relacionada amb aquest estudi.

Done el meu consentiment perquè el Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I tracte les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679

* Camps obligatoris

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I

Finalitat del tractament: Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

Legitimació: Consentiment de la persona interessada.

Destinataris : Les imatges preses durant les activitats podran ser publicades en mitjans web i xarxes socials de la Universitat.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades al següent enllaç: protecció de dades.

A la Universitat Jaume I, a partir del curs acadèmic 2011/12, s’implanten els estudis del grau en Infermeria. Es tracta d’estudis regulats per directives comunitàries, la qual cosa significa que, quan l’estudiantat finalitza la seua formació és  infermer o infermera responsable de cures generals, en l’entorn europeu.  [Llegir més]

Centre: Facultat de Ciències de la Salut
Grau
Duració
240 Crèdits
Places

Mobilitat

Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.

Pràctiques

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Atribucions professionals

Aquest grau té reconegudes les atribucions professionals per a poder exercir la professió regulada.

Estudia i investiga

Si tens bon expedient acadèmic, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.

Programa d'acció tutorial universitari

Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.

Instal·lacions

Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, responsables acadèmics, etc.

Treball de Final de Grau (TFG)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.

Després del Grau

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest grau, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a tots els sistemes de qualitat d'aquest grau i a la informació completa del títol.

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest grau: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

• «Quan vaig finalitzar els meus estudis superiors va ser molt difícil saber que fer en aquesta nova etapa. Estava segura que el que volia era posar en pràctica l'après»

Ansy Bernat Escrig
    Ansy Bernat Escrig ansy-bernat index
  • «Anime a estudiar Infermeria, per l'atenció a les persones, per viatjar, per poder dedicar-vos a la recerca, docència o l'assistència»

Alexandru Ionut Rosoiu
    Alexandru Ionut Rosoiu alex-rosoiu index
  • «La infermeria és passió, és vocació, és afecte, és consol, és ajuda, és ensenyament»

Pablo Micheli Boix
    Pablo Micheli Boix pablo-micheli index
Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Màster Universitari Recurs d'imatge infermeria index
Grau Medicina medicina-p17 index

360 Crèdits