Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

• La indústria química (sector ceràmic i petroquímic) és la més important en l’entorn geogràfic de la Universitat Jaume I, amb una important demanda de professionals de l’enginyeria química.
  • El professorat del Departament d’Enginyeria Química té una experiència docent i investigadora acreditada des de la creació de l’UJI l’any 1991.
  • L’UJI disposa d’un centre d’investigació i tecnològic de prestigi internacional, l’Institut de Tecnologia Ceràmica Agustín Escardino, en el qual es formen i desenvolupen la seua labor professional un gran nombre d’enginyeres i enginyers químics.
  • Estudis Internacionals d'Enginyeria EURUJI amb l'INSA de Lyon o Toulouse (França)
  • Possibilitat d'obtenir un doble títol Internacional amb l’École Nationale Supérieure de Céramique Industrielle (ENSCI) o l’Ecole Nationale Supérieure d’Ingénieurs de Limoges (ENSIL) de França.
  • Els graduats i graduades a l'UJI estaran capacitats per l'exercici de la professió d'enginyer o enginyera tècnic industrial en l'especialitat de química industrial amb les atrinucions professionals reconegudes per llei.
  • Participació en diferents programes i activitats:
    • Programa d’acció tutorial universitari (PATU): aquest grau ofereix als estudiants de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.  .
    • Estudia i Investiga: programa d'incorporació progresiva d'estudiants en grups d'investigació d'Enginyeria Química.
  • Aquest títol ha rebut el segell EUR-ACE, un reconeixement internacional que avala la qualitat i excel·lència dels estudis d'enginyeria.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat