UJI

Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

• L’enginyeria elèctrica és una professió amb un gran ventall d’eixides professionals. En l’UJI pots triar entre dues especialitzacions dins d’aquest grau: Energia o Automàtica-Electrònica.
  • En finalitzar el grau tens l’opció de continuar els estudis i cursar el màster universitari en Enginyeria Industrial. Així pots estendre la teua formació i aconseguir atribucions professionals completes en l’àmbit de l’enginyeria industrial.
  • Disposes de l’oportunitat de matricular-te en el programa d’intercanvi internacional d’alt rendiment EURUJI-ARA que comporta la possibilitat d’obtenir una doble titulació en enginyeria (enginyeria per una de les dues universitats franceses participants, INSA de Lió o de Tolosa, i màster universitari en Enginyeria Industrial per la Universitat Jaume I.
  • Tens a la teua disposició aules i laboratoris ben equipats, amb tot el material que necessites per a aconseguir una formació avançada i estar a l’avantguarda de les tendències tecnològiques actuals en el camp de l’enginyeria elèctrica.
  • La teua formació en enginyeria conclourà amb una estada en pràctiques de 300 hores en una empresa, realitzant tasques del teu àmbit professional. Açò permetrà complementar la teua formació acadèmica per a facilitar la teua inserció en el món laboral.
Informació proporcionada per: InfoCampus