Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

- L’excel·lent qualitat de les instal·lacions i laboratoris docents.

- La possibilitat de continuar els estudis en el màster universitari en Enginyeria Industrial i aconseguir les atribucions professionals completes de l’enginyeria industrial.

Estudis Internacionals d'Enginyeria EURUJI amb l'INSA de Lyon o Toulouse (França)

- L’àmplia oferta de pràctiques acadèmiques en empreses en les quals podrà desenvolupar el treball de final de grau.

Programa d’acció tutorial universitari (PATU): aquest grau ofereix als estudiants de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.

-Aquest títol ha rebut el segell EUR-ACE, un reconeixement internacional que avala la qualitat i excel·lència dels estudis d'enginyeria.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu