UJI

Què és?

El grau en Enginyeria Elèctrica atorga les atribucions professionals reconegudes per llei. Amb l’objecte d’aconseguir un professional polivalent en l’àmbit industrial, els ensenyaments del grau combinen una formació generalista en els diferents àmbits industrials amb una formació específica en els camps de l’electricitat, l’electrònica, l’automàtica i l’energia.

L’estudiantat adquirirà les competències necessàries per a afrontar amb garanties el desenvolupament complet de projectes d’instal·lacions industrials, el disseny elèctric, electrònic i automatització de màquines, processos productius i productes. També, l’operació, supervisió i manteniment de centrals, xarxes i plantes industrials així com la direcció d’obra de qualsevol instal·lació elèctrica. Addicionalment, l’estudiantat podrà especialitzar-se en el camp de la producció d’energia i de les energies renovables o en el camp de l’electrònica, l’automàtica i la informàtica industrial. Igualment, el grau capacita per a exercir la docència en diferents nivells educatius, així com la recerca.

Els dos primers cursos són comuns amb els graus en Enginyeria Mecànica i Enginyeria en Tecnologies Industrials, la qual cosa ofereix una gran flexibilitat a l’alumnat i la possibilitat de canviar de titulació en tercer curs.

Informació proporcionada per: InfoCampus