Recurs d'imatge enginyeria-electrica producte

Enginyeria Elèctrica Enginyeria i Arquitectura

Deixa'ns el teu contacte i t'enviarem informació relacionada amb aquest estudi.

Done el meu consentiment perquè el Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I tracte les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679

* Camps obligatoris

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I

Finalitat del tractament: Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

Legitimació: Consentiment de la persona interessada.

Destinataris : Les imatges preses durant les activitats podran ser publicades en mitjans web i xarxes socials de la Universitat.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades al següent enllaç: protecció de dades.

La societat actual es dirigeix cap a una situació en la qual la utilització eficient, neta i sostenible dels recursos energètics del planeta és una necessitat cada vegada més apressant i obliga a una major electrificació del nostre entorn. El desenvolupament dels vehicles elèctrics o de les xarxes elèctriques intel·ligents són exemples que indiquen l'abast del procés d'electrificació.  [Llegir més]

Centre: Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals
Grau
Duració
Places

Programa EURUJI-Doble títol internacional

Aquest grau et dona la possibilitat d'estudiar en una altra universitat i tenir dues titulacions europees.

Mobilitat

Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.

Pràctiques

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Doble títol simultani

Tens la possibilitat d'obtenir una segona titulació oficial cursant només uns crèdits addicionals.

Estudia i investiga

Si tens bon expedient acadèmic, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.

Programa d'acció tutorial universitari

Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, responsables acadèmics, etc.

Treball de Final de Grau (TFG)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.

Després del Grau

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest grau, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a tots els sistemes de qualitat d'aquest grau i a la informació completa del títol.

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest grau: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

• «Gràcies al grau vaig descobrir la meua vocació professional en l’àmbit de les energies renovables»

Eric Moya Bueno
    Recurs d'imatge eric-moya index
  • «Integrar-me en un grup de recerca el projecte del qual era dissenyar i fabricar una motocicleta elèctrica per a participar en Motostudent va ser molt important»

David Oliver Blasco
    David Oliver Blasco  david-oliver index
  • «El grau té moltes eixides interessants i en camps d'aplicació molt diversos, el que facilita la incorporació al món laboral una vegada has finalitzat els teus estudis»

Guillem Ulldemolins Amela
    Recurs d'imatge guillem-ulldemolin index
Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Grau Grau en Enginyeria Mecànica mecanica index

Enginyeria Mecànica

80 Places