Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

Qualitat dels equips docents:

• Ampli claustre de professorat doctorat amb diverses especialitats en l’àmbit de l’economia general i de l’empresa.
  • La qualitat del claustre ha estat recentment reconeguda amb l’aparició de l’àrea d’economia de la UJI entre les 300 millors del món segons el rànquing de Shanghai (i entre les 8 millors en Espanya)

Ampliació dels estudis:

• Possibilitat d’obtenir un Doble Títol Internacional amb la Università Degli Studi Di Modena E Reggio Emilia-UNIMORE (Itàlia).
  • Hi ha la possibilitat d’obtenir una segona titulació: si es cursen aproximadament 100 crèdits addicionals es poden obtenir dues titulacions, que poden ser el grau en Finances i Comptabilitat o el grau en Administració d'Empreses.
  • Programa Erasmus per a estades en més de 20 universitats europees i altres programes per a estades en Amèrica.
  • Àmplia oferta de pràctiques en empreses.

Dotacions i infraestructures:

• Grups reduïts que permeten una atenció personalitzada.
  • Aules dotades amb equipament multimèdia.
  • Aules virtuals amb gran varietat de recursos docents.
  • Gran nombre de recursos bibliogràfics i connexió a bases de dades sobre economia.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu