UJI

Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

Última modificació: 17/02/2021 | Font: InfoCampus
  • Segona titulació: es pot obtenir el títol de grau en Administració d’empreses cursant 102 ECTS més o el títol de grau en Finances i comptabilitat cursant 102 ECTS més.
  • Grups reduïts que permeten una atenció personalitzada.
  • Ampli claustre de professor doctor amb diverses especialitats en l’àmbit de l’economia general i de l’empresa.
  • Aules dotades amb equipament multimèdia.
  • Aules virtuals amb gran varietat de recursos docents.
  • Programa Erasmus+ amb universitats europees i programes d’intercanvi amb universitats dels Estats Units, Canadà i Austràlia. Programa SICUE amb universitats espanyoles.
  • Àmplia oferta de pràctiques en empreses.
  • Gran nombre de recursos bibliogràfics i connexió a bases de dades sobre economia.
  • Possibilitat d’obtenir un Doble Títol Internacional amb la Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia-UNIMORE (Itàlia) i amb la Università degli Studi di CagliariUNICA (Itàlia).
  • Possibilitat d’escollir un grup de docència en anglès des de primer curs en una part important de les matèries, amb l’objectiu de potenciar la formació i l’estudi en anglès, així com algunes activitats específiques de la titulació.
  • Programa d’acció tutorial universitari (PATU): Aquest grau ofereix als estudiants de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.
  • Possibilitat de continuar els estudis de postgrau a través del Màster interuniversitari en Economia o el Màster propi en Comerç Internacional.
Informació proporcionada per: InfoCampus