Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

25/09/2018 | InfoCampus

Gmail
  • La Universitat Jaume I va ser pionera en la implantació de l'anterior enginyeria tècnica en Disseny Industrial, germen de l'actual grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
  • Destaquen les instal·lacions i l'equipament disponible a la Universitat.
  • El volum d'alumnat permet oferir una atenció personalitzada sense problemes de massificació.
  • El professorat investiga i col·labora amb empreses i institucions en el desenvolupament i millora de productes i del procés de disseny.
  • L'alumnat d'aquest grau ha participat en nombroses fires internacionals de disseny on s'han mostrat els seus treballs i ha obtingut diversos premis i mencions en certàmens de disseny industrial en sectors molt diversos: moble, joguets, medi ambient, ceràmic, etc.
  • El perfil dels graduats i graduades presenta una gran versatilitat, atesa la diversificació de camps establerta en el pla d'estudis. Això suposa una formació de l'alumnat molt flexible i àmplia que els possibilita l'accés a una gran varietat d'opcions professionals i les garanties de desenvolupar-les amb èxit.
  • Programa d’acció tutorial universitari (PATU): aquest grau ofereix a l'estudiantat de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-lo en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-lo en la vida universitària.
Informació proporcionada per: InfoCampus