UJI

Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

Instal·lacions pioneres

El Laboratori de Ciències de la Comunicació (LABCOM) de l'UJI disposa d'unes modernes instal·lacions dotades amb els últims equipaments tecnològics i que són una referència en la Universitat espanyola en l'àmbit de les ciències de la comunicació. El LABCOM (www.labcom.uji.es) està dotat amb un plató de televisió, sis estudis de radi, un plató i un laboratori de fotografia, quatre aules multimèdia dotades amb ordinadors iMac i nombrosos llocs d'edició de vídeo no lineal.

Produccions audiovisuals

Al llarg dels estudis es realitzen diverses pràctiques que apunten cap a l'obtenció de productes audiovisuals terminals: fotografia, vídeo i televisió, ràdio, cinema documental i/o cinema de ficció (curtmetratges), projectes hipermèdia, amb independència de la disposició permanent per a aprovar projectes extralectius que desenvolupen produccions audiovisuals.

Festival Audiovisual OCULUS

Els estudiants i estudiantes del grau en Comunicació Audiovisual participen col·laborant en l'organització i amb l'aportació de treballs al Festival Audiovisual Oculus (http://oculus.uji.es). En aquest festival l'estudiantat del grau pot participar amb els seus projectes en fotografia, curtmetratges i videojocs i competir amb estudiantat universitari de tot Espanya.

Programes d'Innovació Educativa Cliffhanger i Sala Caligari

Amb aquests programes els estudiants i estudiantes de Comunicació Audiovisual troben un entorn propici per a desenvolupar i compartir els seus projectes personals i seguir aprofundint en aspectes rellevants en la reflexió sobre la creació audiovisual.

Programa d'acció tutorial universitari (PATU): aquest grau ofereix a l'estudiantat de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.

Informació proporcionada per: InfoCampus