Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

30/11/2018 | InfoCampus

Gmail

- El sector agroalimentari és un dels de major importància econòmica. L’UJI té una gran implicació amb aquest entorn social per mitjà d’un gran nombre de convenis i projectes signats amb empreses i institucions.

Qualificació del professorat. Més de 40 professors doctors i professores doctores a temps complet dedicats a docència i recerca en temes d’actualitat avalats per indicadors científics internacionals. El grau té el suport de grups de recerca capdavanters en el sector de l’enginyeria agroalimentària, entomologia agrícola, biologia molecular en protecció de cultius, millora vegetal, ecofisiologia, biotecnologia, patologia i bioquímica.

Infraestructures específiques (laboratoris, parcel·la experimental, hivernacles) i dotades de tecnologia moderna.

Procediments docents innovadors. Èmfasi en la formació integral, aplicada i multidisciplinària que prepare per a l’activitat professional.

Programa d’acció tutorial universitari (PATU): per a facilitar l’adaptació a la Universitat Jaume I de l’estudiantat de primer curs.

Informació proporcionada per: InfoCampus