UJI

Què és?

El grau en Administració d’Empreses ofereix una formació completa, innovadora i de qualitat, orientada a proporcionar les destreses, coneixements i habilitats necessaris per tal de formar professionals amb capacitat per a dirigir i gestionar tot tipus d’empreses, a banda d’altres tipus d’organitzacions com per exemple fundacions i ONGs, a més de poder desenvolupar la seua tasca professional a l’àmbit de l’assessorament i en els cossos tècnics en tot tipus d’administracions públiques.

L'alumnat que finalment es decidisca per Administració d’Empreses, a banda de la direcció general de l’empresa, podrà exercir la seua activitat en qualsevol de les seues àrees funcionals, particularment en àmbits com ara gestió d’operacions, gestió i promoció comercial, gestió de qualitat, màrqueting internacional, gestió de personal, logística o gestió de compres, etc. A banda, aquests estudis de grau donen també a l’alumnat les eines necessàries per desenvolupar el seu propi projecte empresarial.

Informació proporcionada per: InfoCampus