Administració d'empreses i màrqueting

18/07/2024 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Competitivitat, estratègia, actius intangibles, gestió del coneixement, gestió de la innovació, aprenentatge organitzatiu, gestió de la qualitat, internacionalització, competència versus cooperació, aliances estratègiques, xarxes interempresariales, districtes industrials, PIME, turisme, indústria ceràmica. 

Direcció d'operacions, gestió de la innovació, direcció de la tecnologia.
 

Excel·lència empresarial, qualitat total, direcció de recursos humans, gestió del coneixement, direcció de la innovació. 

Aliances estratègiques, xarxes socials, districte industrial, agrupament regional, capital social, canals de distribució, logística.
 

  • METTA: Aprenentatge, canvi i desenvolupament organitzatiu

Aprenentatge, canvi i desenvolupament organitzatiu.
 

Noves tecnologies i organització de recursos humans. Motivació, actituds i interacció virtual, comportament en l'organització, E-learning i entorns virtuals/presencials d'aprenentatge i interacció, ciberpsicologia.
 

Màrqueting, màrqueting, publicitat, serveis, estudi de mercats, distribució comercial.
 

Entrepreneurship, màrketing, creació d'empreses, noves empreses globals, educació emprenedora, xarxes socials del consumidor en línia, networking. 

 

Informació proporcionada per: InfoCampus