Emotion Regulation

12/03/2018 | InfoCampus

El pròxim 20 de març anem a comptar amb la presència del Professor James Gross, de la Universitat de Stanford, Califòrnia, i Director del Laboratori de Psicofisiología d'aquesta universitat.

La recerca del professor Gross se centra en les emocions i la seua regulació, emprant tant mètodes experimentals com individuals. Ha rebut diferents premis per la seua labor investigadora, tals com el premi de l'American Psychological Association, la Western Psychological Association, i la Society for Psychophysiological Research.

El seu workshop, que porta per títol Emotion Regulation tindrà lloc al matí, i posteriorment s'obrirà una discussió entre el Professor Gross i el Professor Quoidbach.

Explicarem a més amb la presència del Professor Jordi Quoidbach, de l'Institut ESADE, especialitzat en la presa de decisions i emocions. El seu treball revela noves perspectives per a augmentar la felicitat i ajudar als individus a prendre millors decisions professionals i personals.  El seu workshop porta per títol When less is habite i en una segona intervenció, parlarà d'Hedonism and everyday choices.  Finalitzarà el workshop amb una segona discussió amb el Professor Gross.

A més, el workshop estarà reconegut amb un certificat de 25 hores.

Adjuntem programa del workshop i quatre "papers" que recomanem llegir abans de la xarrada, per a poder participar de manera més activa en les discussions.

Heu d'inscriure-us en el següent enllaç abans de 14 de març.

Informació proporcionada per: InfoCampus