Comportament del consumidor

15/03/2019 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La recerca del comportament del consumidor es pot considerar tant des d'una perspectiva micro centrada a optimitzar la gestió a través de l'assoliment de millores en l'efectivitat de les accions de màrqueting en empreses, com des d'una perspectiva macro centrada en l'anàlisi de la pròpia naturalesa del consum i els seus efectes sobre el benestar humà i la societat en general. Dins d'aquesta línia de recerca s'inclouen una àmplia gamma de temes en els quals es poden emprar mètodes de recerca quantitatius i qualitatius. Aquests temes inclouen aspectes relacionats amb: els efectes de publicitat en el comportament del consumidor, la importància de les marques en la gestió, el paper del consum des de la perspectiva dels individus i de les organitzacions, la influència dels grups en el comportament dels consumidors, estudis cross-culturals, etc.

Informació dels grups de recerca que participen en el programa de doctorat.

 

Informació proporcionada per: InfoCampus