Comunicació i noves tecnologies

15/03/2019 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Recerca dels processos de comunicació de màrqueting en entorns reals i virtuals: subjectes, objectes, mitjans, components, fases, efectes, antecedents i conseqüències. Metodologia qualitativa i quantitativa, especialment, l'anàlisi de contingut, desenvolupament d'escales de mesura fiables i vàlides i models causals formatius i reflectius amb variables latents. Anàlisi del comportament del consumidor davant les comunicacions electròniques: processament de la informació, percepcions, beneficis i riscos percebuts. Estudi dels usos, funcions i gratificacions d'Internet i el mòbil com a mitjans de comunicació. Recerques sobre antecedents i efectes de la publicitat mòbil. Aplicacions de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a sectors específics (banca, turisme, educació, etc.). Estudis cross-culturals dels factors determinants de l'eficàcia de les comunicacions de màrqueting interactiu. Anàlisi de comportaments postcompra (lleialtat i comunicació boca-orella electrònica) en els entorns de comunicació virtuals 2.0. Aplicació dels models explicatius d'actituds al procés d'adopció de les TIC. Estudi de les variables controlables (vinculades al missatge) i no controlables per l'anunciant (saturació publicitària, etc.) en les comunicacions de màrqueting interactiu i la seua influència en el comportament de compra.

 

 

Informació proporcionada per: InfoCampus