Programa de doctorat en Geoinformàtica

24/09/2018 | InfoCampus

El programa de doctorat Europeu Marie Sklodowska-Curie en Geoinformática es realitza conjuntament entre la Universitat Jaume I, la Universidade de Lisboa i la WestfälischeWilhelms-Universität Münster. El programa de doctorat GEO-C aplicarà els principis que sustenten el "moviment obert" (per exemple, iniciatives de dades públiques obertes dirigits per alguns ajuntaments, projectes de codi obert o publicacions d'accés obert) per abordar desafiaments clau en la construcció de ciutats intel·ligents. Aquest enfocament també brinda oportunitats substancials per crear nous serveis per a ciutats intel·ligents i obertes que tenen el potencial d'impregnar altres aspectes socioeconòmics, ambientals i culturals. Per aprofitar tot el potencial de les ciutats intel·ligents i obertes, es requereixen nous mètodes, mecanismes i tècniques:

• permetre una participació transparent en igualtat de condicions per a tots els ciutadans
  • per facilitar l'anàlisi / fusió de dades per determinar la qualitat de vida d'individus i ciutats senceres
  • per oferir serveis per a ciutats intel·ligents basats en el principi d'obertes.

Contacte:

InfoCampus (Oficina d'Informació i Registre):  info@uji.es