Aquest màster pretén respondre a la necessitat real, palpable en el treball diari de les empreses de l’entorn geogràfic de l’UJI, d’ampliar la formació lingüística dels treballadors i treballadores dels departaments relacionats amb el comerç internacional. És una inquietud que ens han transmès amb freqüència les empreses, i la nostra proposta ha sigut, i continua sent, aportar-hi una resposta ferma i decidida. Les edicions anteriors d’aquest màster han tingut un èxit remarcable en termes de matrícula i dels nivells d’inserció laboral posterior dels titulats i titulades.
El màster ofereix una orientació mixta en la qual es combina un itinerari acadèmic i investigador amb un vessant clarament dirigit a la preparació professional. Aquest últim aspecte està especialment dissenyat perquè l’alumnat puga gaudir del màxim nombre d’oportunitats en un entorn empresarial cada vegada més competitiu.
*Requisits lingüístics: acreditar B2 de llengua anglesa.
Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.
Demostrar un grau intermedi/avançat de competència oral/escrita en llengua anglesa (nivells B2-C1 del Marc de referència europeu), per mitjà d’acreditacions oficials (EOI, Cambridge o semblants). En cas de no poder aportar el grau sol·licitat, prendre part en una entrevista oral que es gestionarà des de la direcció del màster.
En aquell cas en què la demanda supere a l’oferta, els sol·licitants es baremaran i prioritzaran amb base als següents criteris d’accés i admissió:
a) Nota mitjana de l’expedient, calculada sobre 10 punts.
b) Nivell d’estudis amb què s’accedeix:
b.1) Puntuació atorgada a enginyers, arquitectes, graduats i llicenciats: 3 punts addicionals
b.2) Puntuació atorgada a diplomats universitaris: 2 punts addicionals
c) Afinitat de la titulació d’accés:
c.1) Un punt addicional per a titulacions universitàries relacionades amb el camp d’estudi lingüístic (llicenciatures en Filologia i en Traducció/Interpretació i els títols de grau que se’n deriven).
c.2) Un punt addicional per a titulacions universitàries relacionades amb l’àmbit del comerç, economia i empresa (llicenciatures en Economia, Administració i Direcció d’Empresa, Ciències Empresarials i els títols de grau que se’n deriven).
Els dits criteris es publicaran amb la resta d’informació de matrícula amb la suficient antelació.
Normativa de permanència
L’estudiantat ha de conèixer la normativa de permanència, d’aquesta destaquem:
- Matrícula en el Màster Universitari English Language for International Trade (ELIT)
L’estudiantat pot matricular-se en els estudis universitaris oficials que s’imparteixen a la Universitat Jaume I amb una dedicació a l’estudi a temps complet o a temps parcial, encara que el règim de dedicació ordinari de l’estudiantat de la Universitat Jaume I és a temps complet.
L’estudiantat de nou ingrés pot matricular-se, amb una dedicació a l’estudi a temps complet, entre 41 i el nombre de crèdits necessaris per a completar el pla d’estudis, o amb una dedicació a l’estudi a temps parcial, entre 6 i 40 crèdits.
En segon i posteriors cursos, temps complet i temps parcial, s’ha de matricular entre 12 i el nombre de crèdits necessaris per a completar el pla d’estudis, excepte en el cas que li quede un nombre inferior de crèdits per a finalitzar els estudis.
Es pot autoritzar la modificació del regim de dedicació als estudis durant el mateix curs acadèmic de matrícula a temps parcial a matrícula a temps complet.
- Permanència i Rendiment
Normativa de reconeixement i transferència de crèdits
El estudiantat ha de conèixer la Normativa sobre Reconeixement i Transferència de Crèdits en els Estudis Oficials de Grau i Màster en la Universitat Jaume I.
Reconeixement de l'experiència professional
Proposem que es reconeguen 6 crèdits (10%) del pla d'estudis de manera que siga equiparable al valor de la majoria d'assignatures del pla. Per a sol·licitar aquest reconeixement l'alumne haurà d'acreditar un mínim de 3 anys d'experiència professional o laboral i/o els ensenyaments universitaris no oficials, i serà la Comissió Gestora del Màster qui estudie aquesta documentació i decidisca l'adequació de la mateixa al contingut del Pla d'estudis.
Així mateix, els alumnes tenen la possibilitat de convalidar la majoria de crèdits dels cursats en l'anterior Títol propi (a excepció del Treball de fi de màster), resultant en el següent reconeixement:
Crèdits a reconèixer:
- Títol propi: 48 crèdits
- Títol oficial:
25 places
60 crèdits ECTS (European Credit Transfer System)
Coneix les assignatures, horaris, professorat, competències del títol, coordinació del màster, etc.
ASSIGNATURES OBLIGATÒRIES (36 CRÈDITS ECTS)
L'estudiantat ha de cursar obligatòriament un dels dos itineraris. Les assignatures per completar el màster a cada itinerari són les següents:
ITINERARI PROFESSIONAL (24 CRÈDITS ECTS)
ITINERARI INVESTIGADOR (24 CRÈDITS ECTS)
Els objectius generals del títol es poden resumir en els següents:
En el Màster universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacional/English Language for International Trade (ELIT) per la Universitat Jaume I es garantirà el desenvolupament per part dels estudiants de les competències bàsiques recollides en el RD1393/2007:
Aquestes competències bàsiques es concreten en les següents competències avaluables i exigibles per a obtenir el títol
COMPETÈNCIES ESPECÍFIQUES
A més de les competències específiques del màster, els estudiants que seguisquen l'itinerari professional adquiriran la competència C12:
A més de les competències específiques del màster, els estudiants que seguisquen l'itinerari investigador adquiriran la competència C13:
Duració: un curs acadèmic (octubre-setembre)
El començament de les classes serà el 23 de setembre a l'aula HC2211AA de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.
Dr. Juan Carlos Palmer Silveira. Departament d´Estudis Anglesos. UJI
INFORMACIÓ ACADÈMICA:
Juan Carlos Palmer Silveira
Telèfon: 964 729 753
elitmaster@uji.es
Dr. Miguel F. Ruiz Garrido
Dr. Juan Carlos Palmer Silveira
La metodologia general de cada matèria es dividirà una sèrie de sessions teòriques i pràctiques, pròpies de cadascuna de les assignatures que componen el pla d'estudis del màster.
La mida dels grups serà variable, segons si es tracta d'una matèria obligatòria o optativa. En les matèries obligatòries, els grups plenaris seran d'aproximadament 25 estudiants, la totalitat dels alumnes de nou accés anual.
Les assignatures optatives, pròpies dels dos itineraris contemplats en el títol, tindran un menor nombre d'estudiants (10/15 per grup, aproximadament).
Les activitats d'ensenyament/aprenentatge contemplades en l'actual màster són les següents:
Pel que fa a les tasques/proves d'avaluació que cal desenvolupar al llarg de les diferents matèries del màster, convé resumir-les:
Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest màster, així com les opcions de continuar la teva formació.
Els estudiants que finalitzen amb èxit el màster, en el seu itininerari investigador, tenen la possibilitat de continuar els seus estudis de doctorat en el Departament d´Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I.
La continuació natural d´aquest màster, en l´itinerari investigador, hauria de ser l´accés a un programa de doctorat per a la realització d´una tesi doctoral. L´itinerari professional deu permitir als alumnes prendre part activa en la dinàmica professional de qualsevol empresa.
Incorporació a empreses de diversos sectors. Preparació específica per a desenvolupar tasques de comunicació amb clients/empreses, en departaments de comunicació corporativa i/o marqueting, així com per a implicarse en el funcionament de departaments d'exportació/importació de productes i serveis. Igualment, el món de la logística i el transport internacional de qualsevol tipus són objectius de l'estudiantat d'aquest màster.
A causa de les característiques del màster, eminentment pràctiques, es pretén que tots els estudiants siguen capaços de comunicar-se de manera adequada en entorns professionals i acadèmics mitjançant la utilització de la llengua anglesa.
Accedeix a la memòria, els sistemes de qualitat, informes, indicadors i satisfacció dels grups d'interés d'aquest máster
Enllaç a totes les normatives d'aquest màster: avaluació, permanència, reconeixements, etc.