Recurs d'imatge traduccio producte

Traducció i InterpretacióArts i Humanitats

Us donem la benvinguda al grau en Traducció i Interpretació. Supose que molts de vosaltres penseu que la professió de traductor i intèrpret és molt moderna. Res més lluny de la veritat. Aquesta professió ja està documentada el tercer mil·lenni abans de Crist, a l’època dels egipcis.  [Llegir més]

Centre: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Grau
Duració
240 Crèdits
Places

Mobilitat

Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.

Pràctiques integrades

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Estudia i investiga

Si tens bones notes, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.

Programa d'acció tutorial universitari

Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.

Instal·lacions

Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.

Formació permanent

Amplia la teua formació amb els ensenyaments propis i de formació permanent que t'ofereix l'UJI en totes les àrees de coneixement.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, responsables acadèmics, etc.

Treball de Final de Grau (TFG)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.

Després del Grau

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest grau, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a tots els sistemes de qualitat d'aquest grau i a la informació completa del títol.

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest grau: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Recurs d'imatge accio imatgefons

Si acabes de ser admès a la UJI en estudis de grau

• «El professorat del grau són persones que destaquen a la seua àrea i resulten motivadores i inspiradores»

Àngel Camarena
    Recurs d'imatge angel-camarena index
  • «És una de les poques universitats d'Espanya que compta amb un itinerari d'especialització en traducció audiovisual integrat en la pròpia carrera.»

Javier Pérez Alarcón
    Javier Pérez Alarcón javier-perez index
  • «Va ser una etapa important en la meua formació i em va permetre desenvolupar el meu interès per les relacions internacionals, que és la meua ocupació actual» [vídeo]

Sílvia Delgado González
    Silvia Delgado silvia-delgado index
Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Grau Grau en Estudis Anglesos estudis-anglesos index

Estudis Anglesos

240 Crèdits