Recurs d'imatge traduccio producte

Traducció i InterpretacióArts i Humanitats

Us donem la benvinguda al grau en Traducció i Interpretació. Supose que molts de vosaltres penseu que la professió de traductor i intèrpret és molt moderna. Res més lluny de la veritat. Aquesta professió ja està documentada el tercer mil·lenni abans de Crist, a l’època dels egipcis.  [Llegir més]

Centre: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Grau
Duració
240 Crèdits
Places

Programa d'acció tutorial universitari

Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.

Instal·lacions

Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.

Mobilitat

Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.

Pràctiques

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Estudia i investiga

Si tens bones notes, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.

Formació permanent

Amplia la teua formació amb els ensenyaments propis i de formació permanent que t'ofereix l'UJI en totes les àrees de coneixement.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, responsables acadèmics, etc.

Treball de Final de Grau (TFG)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.

Després del Grau

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest grau, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a tots els sistemes de qualitat d'aquest grau i a la informació completa del títol.

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest grau: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Recurs d'imatge accio imatgefons

Si acabes de ser admès a la UJI en estudis de grau

• «El professorat del grau són persones que destaquen a la seua àrea i resulten motivadores i inspiradores»

Àngel Camarena
    Recurs d'imatge angel-camarena index
  • «És una de les poques universitats d'Espanya que compta amb un itinerari d'especialització en traducció audiovisual integrat en la pròpia carrera.»

Javier Pérez Alarcón
    Javier Pérez Alarcón javier-perez index
  • «Va ser una etapa important en la meua formació i em va permetre desenvolupar el meu interès per les relacions internacionals, que és la meua ocupació actual» [vídeo]

Sílvia Delgado González
    Silvia Delgado silvia-delgado index
Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Grau Grau en Estudis Anglesos estudis-anglesos index

Estudis Anglesos

240 Crèdits