Recurs d'imatge audiovisual producte

Comunicació AudiovisualCiències Socials i Jurídiques

Els estudis de Comunicació Audiovisual tenen en l’actualitat una gran importància estratègica, des d’un punt de vista social, econòmic i cultural, per les següents raons:

1. Els valors intangibles en la diferenciació i valor competitiu de les empreses han cobrat un especial protagonisme. En aquest apartat d’intangibles s’erigeix la comunicació com a potenciadora d’aquests valors, tant en relació amb els públics interns com externs d’una empresa. La comunicació, a més, és el que fa possible l’explotació d’altres aspectes que s’han anomenat «terciari avançat», molt relacionats amb l'R+D+i. Europa inverteix molt en R+D però trau poca rendibilitat d’aquesta inversió.  [Llegir més]

 

Centre: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Programa
Grau
Duració
240 Crèdits
Places
90

Mobilitat

Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.

Pràctiques integrades

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Doble títol simultani

Tens la possibilitat d'obtenir una segona titulació oficial cursant només uns crèdits addicionals.

Estudia i investiga

Si tens bones notes, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.

Programa d'acció tutorial universitari

Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.

Laboratori de Ciències de la Comunicació

Servei especialitzat en tecnologies audiovisuals que realitza una compromesa labor de coproducció i col·laboració en projectes audiovisuals externs i ofereix cursos de formació específics.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, responsables acadèmics, etc.

Treball de Final de Grau (TFG)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.

Després del Grau

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest grau, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a tots els sistemes de qualitat d'aquest grau i a la informació completa del títol.

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest grau: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Recurs d'imatge accio imatgefons

Si acabes de ser admès a la UJI en estudis de grau

Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Grau Grado en Periodismo periodisme index

Periodisme

240 Crèdits
90 Places
Grau Grau en Publicitat i Relacions Públiques publicitat index

Publicitat i Relacions Públiques

240 Crèdits
90 Places
Màster Universitari Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació comunicacio-2016 index
Màster Universitari Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats marqueting index