Presentació

07/02/2024 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El Grau en Administració i Direcció d’Empreses té com a objectiu formar professionals capaços de gestionar i dirigir empreses i organitzacions de tots els sectors. L’ampli ventall de matèries prepara l’alumnat per a l’exercici professional en la direcció general i en les diferents àrees de l’empresa com ara recursos humans, producció, finances o màrqueting, entre altres, i amb una visió de la interacció de totes aquestes en el seu conjunt i en la manera en què intervenen en el desenvolupament de l’empresa. D’aquesta manera, els graduats i graduades en Administració i Direcció d’Empreses tenen un elevat nivell d’ocupabilitat tal com es constata amb les dades que els titulats i titulades proporcionen respecte a la seua situació laboral.

És un grau innovador, que inclou assignatures relacionades amb aspectes clau en el món empresarial actual i del futur: emprenedoria i creació d’empreses, visió estratègica de la direcció, sostenibilitat, innovació, lideratge i negociació, noves tècniques aplicades a la direcció de persones, gestió del canvi, màrqueting digital, tecnologies de la informació aplicades a l’empresa, anàlisi de dades, o cadenes de subministrament globals, entre altres.

El grau ofereix dues mencions: Innovació en la Gestió, i Direcció i Emprenedoria. Amb l’especialització en Innovació en la Gestió s’aprofundeix en aspectes clau que permeten la transformació i innovació en la gestió de l’empresa, amb l’aplicació de conceptes relacionats amb la gestió de la innovació, amb l’excel·lència i qualitat en la gestió, i amb l’aprofundiment en el coneixement de la cadena de subministrament i sistemes i eines aplicats a la logística, a les tècniques de venda, així com al maneig d’eines que permeten realitzar cicles complets d’anàlisis de dades (extracció, gestió, processament i visualització). Amb l’especialització en Direcció i Emprenedoria, s’obté una formació més avançada en direcció i en creació d’empreses, en el seu desenvolupament, en habilitats directives, o en màrqueting social, i s’aprofundeix, a més, en contextos específics d’especial rellevància en el nostre entorn, com són les xarxes d’empreses, l’empresa familiar, l’empresa internacional o l’entorn digital.

Informació proporcionada per: InfoCampus