Les ajudes es destinaran a sufragar parcialment les despeses associades a l'estada del doctorand o doctoranda en un centre d'educació superior o de recerca d'un país estranger per a desenvolupar treballs de recerca o activitats formatives amb l'objecte que puga aspirar a l'esment de doctor o doctora internacional en el seu títol de doctorat.
La dotació econòmica individual de les ajudes serà de 2.500 euros. L'import de l'ajuda es destinarà a cobrir un període d'estada de tres mesos. Les estades es realitzaran obligatòriament entre l’1 de gener de 2022 i el 31 d'agost de 2023.
Pot sol·licitar aquesta ajuda l'estudiantat de doctorat de la Universitat Jaume I matriculat en el curs 2021/22 en un programa a l'empara del RD 99/2011, que es trobe realitzant segona o posteriors anualitats dels seus estudis i que haja obtingut una avaluació favorable en les anualitats precedents. Les persones sol·licitants hauran de ser naturals o residents en la província de Castelló. L'ajuda no es podrà sol·licitar per a realitzar estades en el país de procedència de la persona sol·licitant.
Aquestes ajudes no es podran sol·licitar si el doctorand o doctoranda ja ha realitzat prèviament estades de recerca en centres estrangers de durada igual o superior a tres mesos.
Aquestes ajudes seran incompatibles qualsevol altra destinada a sufragar els conceptes contemplats en aquesta convocatòria.
Les sol·licituds, dirigides a La Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, s’han de presentar via telemàtica a la Fundació General de la Universitat Jaume I en el termini de 10 dies a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria.
Formulari presentació sol·licituds i impresos: formulari
Tel.: 964 38 71 97
La sol·licitud s'ha de presentar amb els documents següents:
La proposta de selecció la realitza una comissió integrada per D. Ernesto Tarragón Cros, en representació de la Fundación Balaguer Gonel Hermanos, que actuarà com a president; Dña. Mercè Correa Sanz, directora de l’Escola de Doctorat, que actuarà com a secretària; D. Jesús Lancis Sáez, vicerector d’Investigació, vocal i D. José Antonio Font Arquesor, en representació de la Fundación Balaguer Gonel Hermanos, vocal.
La comissió tindrà en consideració els següents aspectes: