Grau en Periodisme

20/02/2023 | InfoCampus

L’estudiantat del grau en Periodisme que haja superat el 80 % dels crèdits de formació bàsica i obligatoris pot obtindre el segon grau en:

• Grau en Publicitat i Relacions Públiques: s’han de superar 60 crèdits ECTS d’assignatures obligatòries específiques de l’àmbit de la publicitat i les relacions públiques, realitzar el treball de final de grau (PU0932) (6 crèdits ECTS), les pràctiques externes (PU0952) (12 crèdits ECTS) i 6 crèdits ECTS optatius.

Període de matrícula ordinària (setembre)

PU0915 Crítica Publicitària

PU0919 Fonaments de màrqueting

PU0921 Redacció Publicitària

PU0925 Comunicació Corporativa i Gestió de M arca

PU0926 Creativitat I

PU0928 Creativitat II

PU0929 Empreses de Publicitat i Relacions Públiques

PU0930 Sociologia del consum

PU0931 Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques

PU0935 Planificació de Mitjans

24 crèdits optatius ECTS (sol·licitar el reconeixement de 18 crèdits si es vol i cursar obligatòriament un mínim de 6 crèdits optatius)

Els 6 crèdits optatius que s’han de cursar es poden obtindre:

• Cursant l’assignatura Indústries Culturals (6 crèdits ECTS). No es reconeixerà la del grau d’origen per la de la mateixa denominació del nou grau.
  • Reconeixent 6 crèdits ECTS per activitats extraacadèmiques.
  • Cursant una assignatura optativa (4,5 crèdits ECTS) + 1,5 crèdits ECTS d’activitats extraacadèmiques.
  • Cursant dues assignatures optatives (4,5 crèdits ECTS + 4,5 crèdits ECTS).

Ampliació de matrícula (febrer) (si s’han superat el 80 % dels crèdits de formació bàsica i obligatoris)

PU0932 Treball de Final de Grau

PU0952 Pràctiques Externes

Observacions

L’alumnat que accedisca a la segona titulació de Publicitat i Relacions Públiques tindrà activat un grup de pràctiques addicional PR3 per a evitar saturació en les classes i evitar la coincidència d’horaris entre assignatures de diferents cursos.

Informació proporcionada per: InfoCampus