Criteris addicionals de les Comissions de titulació de l'àmbit de la comunicació.

17/04/2023 | InfoCampus

Curs 2023/2024

Per accedir a:

•  Grau en Periodisme:

- La sol·licitud d'admissió es podrà realitzat al final del curs acadèmic en el qual l'estudiantat estiga matriculat en quart de la titulació d'origen.

- Es requereix una nota mitjana superior a 7 a l'expedient de la titulació d'origen.

- L'estudiantat matriculat en una segona titulació no podrà realitzar programes de mobilitat en el grau de destí.

• Grau en Publicitat i Relacions Públiques

- Per al curs 2023/2024 s'oferten un total de 20 places.

• Grau en Comunicació Audiovisual:

- Per al curs 2023/2024 s'oferten un total de 20 places.

Més informació: Vicedegà/na del Grau

Informació proporcionada per: InfoCampus