Atès que la docència té lloc majoritàriament en castellà i valencià, i per tal de garantir que l'alumnat siga capaç de seguir totes les activitats formatives, s'exigeix, per a l'admissió de l'estudiantat procedent de països de parla no hispana, l'acreditació d'un nivell equivalent a B2 d'espanyol, certificada per qualsevol dels organismes reconeguts per ACLES (Associació de Centres d'Idiomes d'Educació Superior d'Espanya) i que ha de ser verificada i validada en l'acreditació expedida per la UNED, i/o el Certificat de Coneixements de Valencià nivell B2.
A més, a criteri de la Comissió de Qualificació, es podrà establir una altra prova específica per a verificar l'adequació del nivell de llengua de l'alumnat al de la titulació.
Està exempt d'aquesta acreditació l'estudiantat que haja cursat estudis en sistemes educatius que utilitzen el castellà com a llengua vehicular.
Información proporcionada por: InfoCampus