Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació comunicacio-p25 producte

Innovació en Comunicació (Nou pla d'estudis)Periodisme, comunicació, publicitat i relacions públiques

Deixa'ns el teu contacte i t'enviarem informació relacionada amb aquest estudi.

Done el meu consentiment perquè el Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I tracte les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679

* Camps obligatoris

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I

Finalitat del tractament: Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

Legitimació: Consentiment de la persona interessada.

Destinataris : Les imatges preses durant les activitats podran ser publicades en mitjans web i xarxes socials de la Universitat.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades al següent enllaç: protecció de dades.

Aquest màster ofereix una formació especialitzada en les últimes tècniques en l’àmbit de la comunicació corporativa, audiovisual i periodística. Presenta tres línies formatives, que són: Direcció estratègica de la comunicació, que ofereix les claus per a afrontar la gestió de la reputació i la comunicació corporatives en empreses i institucions públiques; Creació i producció transmèdia, la qual mostra els instruments conceptuals i materials necessaris per a comprendre els discursos audiovisuals contemporanis, així com per a aplicar-los en la pràctica; i Periodisme i comunicació política en l’era digital, que se centra en l’estudi pràctic i en profunditat dels mecanismes que guien la producció de peces informatives, amb especial incidència en els mitjans de major desenvolupament futur: la televisió i Internet.

http://www.mastercomunicacion.uji.es/

Pla d'estudis actual: 2025

Pla d'estudis anterior

Programa
Màster Universitari
Duració
60 Crèdits
Places
45
Modalitat
Virtual

Laboratori de Ciències de la Comunicació

Servei especialitzat en tecnologies audiovisuals que realitza una compromesa labor de coproducció i col·laboració en projectes audiovisuals externs i ofereix cursos de formació específics.

Pràctiques

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Formació permanent

Amplia la teua formació amb els ensenyaments propis i de formació permanent que t'ofereix l'UJI en totes les àrees de coneixement.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, horaris, professorat, competències del títol, coordinació del màster, etc.

Treball de Final de Màster (TFM)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFM, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors

Després del Màster

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest màster, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a la memòria, els sistemes de qualitat, informes, indicadors i satisfacció dels grups d'interés d'aquest máster

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest màster: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Recurs d'imatge accio imatgefons

Preinscripció oberta als màster universitaris

  • «En el grau va ser fonamental fer projectes de ficció independents implementant els coneixements adquirits en el grau, per tal de tindre un portafolis en acabar els quatre anys.»

    [Llegir-ne més]
    Raúl Serrano López
    Raúl Serrano López serveis-alumnisauji-base-xarxa-experienciesalumni-ciencias-sociales-juridicas-MU-comunicacio-actuals-raul-serrano index
  • «Seguiré recomanant l'UJI i espere també que seguim fent tan bon equip com fins ara»

    [Llegir-ne més]
    Pablo Vidal Fernández
    Pablo Vidal Fernández serveis-alumnisauji-base-xarxa-experienciesalumni-ciencias-sociales-juridicas-MU-comunicacio-actuals-Pablo-vidal index
  • «És necessari conèixer i analitzar les innovacions que van sorgint en el camp de la comunicació i aquest màster ofereix els coneixements necessaris d’anàlisi i gestió per a créixer professionalment»

    [Llegir-ne més]
    Mari Carmen Blanco Peris
    Mari Carmen Blanco Peris serveis-alumnisauji-base-xarxa-experienciesalumni-ciencias-sociales-juridicas-MU-comunicacio-actuals-Mcarmen-blanco index
Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries, per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de màster a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Màster Universitari Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats marqueting index
Màster Universitari Màster Universitari en Gestió de la Qualitat qualitat index

Gestió de la Qualitat

60 Crèdits
0 Places