Presentació

21/12/2023 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El grau en Màrqueting té com a objectiu formar professionals en l’àmbit de la comercialització de béns, serveis i idees, en organitzacions públiques i privades, amb competències digitals, i que sàpiguen combinar la perspectiva fora de línia i en línia. També pretén formar analistes del mercat que siguen capaços d’extraure informació de diferents fonts de dades (fora i en línia), organitzar-la, tractar-la amb la tècnica estadística apropiada, analitzar-la i elaborar un informe professional adequat per a la presa de decisions de màrqueting.

El grau consta d’una sèrie de matèries que preparen l’estudiant o estudianta per a l’exercici professional de tasques directament relacionades amb el màrqueting (marca, producte, preu, comunicació i distribució), màrqueting digital (disseny web, màrqueting de cercadors, màrqueting de continguts, màrqueting d’entrada, comerç electrònic, màrqueting de xarxes socials i influenciador, intel·ligència artificial i ciberseguretat), vendes (CRM, nacional i internacional), i business analyst (intel·ligència de negoci, dades massives, estadística i investigació de mercats). Es tracta d’un pla d’estudis modern i actual, adaptat a les necessitats de les empreses, amb àmplies eixides professionals, que es complementa amb seminaris, tallers pràctics, xarrades/conferències de professionals i visites a empreses. 

Aquest grau s’emmarca en l’oferta d’estudis reglats de l’àrea d’Empresa i Economia de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, juntament amb el grau en Administració i Direcció d’Empreses, el grau de Finances i Comptabilitat, i el grau en Economia. El grau en Màrqueting comparteix el primer curs amb aquests graus, amb la finalitat que l’estudiantat tinga una visió global de les principals àrees empresarials (direcció, finances, comptabilitat, economia).

Informació proporcionada per: InfoCampus