El grau en Màrqueting té com a objectiu formar professionals en l’àmbit de la comercialització de béns, serveis i idees, en organitzacions públiques i privades, amb competències digitals, i que sàpiguen combinar la perspectiva fora de línia i en línia. També pretén formar analistes del mercat que siguen capaços d’extraure informació de diferents fonts de dades (fora i en línia), organitzar-la, tractar-la amb la tècnica estadística apropiada, analitzar-la i elaborar un informe professional adequat per a la presa de decisions de màrqueting. [Llegir més]
Pla d'estudia actual: 2024
Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.
T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.
Si tens bon expedient acadèmic, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.
Programa d'acció tutorial universitari
Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.
Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.
Més de 90.000 m² d'instal·lacions esportives dividides en diferents zones: pavelló poliesportiu, zona de raquetes, piscina, zona d'aire lliure, circuit de camp a través i circuit permanent d'orientació UJI.
Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.
Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.
Jornada d'acollida per a l'estudiantat de primer
Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.