Coordinació docent

17/09/2018 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

 

 

Quant als mecanismes de coordinació docent, la titulació preveu que les funcions de coordinació les exercirà la comissió de titulació (CT), responsable del títol. 
Segons la modificació del Reglament marc sobre el funcionament dels centres de la Universitat Jaume I, la composició de la CT garantirà que hi haurà representació de cadascun dels departaments implicats en la docència. Entre els seus components, s'assignarà la coordinació de cadascun dels cursos de la titulació, de manera que hi haurà un coordinador o coordinadora per curs, una persona responsable de les pràctiques externes, una persona responsable del treball de final de grau i una persona en representació de l'estudiantat. D'aquesta manera s'evitaran duplicitats horitzontals i verticals i i es realitzarà el seguiment de l'aprenentatge de l'estudiantat al llarg del procés.
Les reunions de curs es duran a terme mitjançant, almenys, dues sessions. En la primera sessió, a l'inici del curs, el o la responsable de curs sol·licitarà a cada professor o professora un llistat de les activitats que preveu organitzar en la seua assignatura i el seu corresponent calendari, amb la finalitat d'evitar coincidències entre les diferents activitats proposades. D'aquesta manera s'aconsegueix una distribució de tasques molt més equilibrada al llarg del curs acadèmic. 
Al final del curs acadèmic es durà a terme una segona reunió per a fer balanç i anotar les qüestions a millorar en l'inici del següent curs. En aquesta segona reunió s'analitzaran els resultats i el compliment de les programacions i distribució de tasques i activitats.

Informació proporcionada per: InfoCampus