Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats marqueting producte

Màrqueting i Investigació de MercatsCiències Socials i Jurídiques

Deixa'ns el teu contacte i t'enviarem informació relacionada amb aquest estudi.

Done el meu consentiment perquè el Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I tracte les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679

* Camps obligatoris

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I

Finalitat del tractament: Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

Legitimació: Consentiment de la persona interessada.

Destinataris : Les imatges preses durant les activitats podran ser publicades en mitjans web i xarxes socials de la Universitat.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades al següent enllaç: protecció de dades.

Les organitzacions s’enfronten hui a entorns que poden qualificar-se no sols com a globals sinó també com a dinàmics, turbulents i competitius. Al mateix temps, els públics objectius s’han convertit en grups més informats i qualificats i, per tant, més exigents en les seues demandes. Aquestes noves perspectives obliguen les organitzacions a actuar de manera diferent i a prioritzar el coneixement profund d’aquests públics i les seues exigències per a poder oferir-los una atenció completa, personalitzada i diferenciada, és a dir, a ser capaces de caracteritzar el mercat en el qual actuaran i poder així desenvolupar una estratègia de màrqueting que proporcione un valor major. [Llegir més]

Programa
Màster Universitari
Duració
60 Crèdits
Places
120

Interuniversitari

Aquest màster està organitzat per diferents universitats espanyoles.

Formació permanent

Amplia la teua formació amb els ensenyaments propis i de formació permanent que t'ofereix l'UJI en totes les àrees de coneixement.

Instal·lacions

Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, horaris, professorat, competències del títol, coordinació del màster, etc.

Treball de Final de Màster (TFM)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFM, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors

Després del Màster

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest màster, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a la memòria, els sistemes de qualitat, informes, indicadors i satisfacció dels grups d'interés d'aquest máster

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest màster: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries, per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de màster a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Màster Universitari Màster Universitari en Gestió de la Qualitat qualitat index

Gestió de la Qualitat

60 Crèdits
0 Places
Màster Universitari Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació comunicacio-2016 index