Treball final de màster

18/12/2023 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Normativa Interna de Treballs Final de Màster CIEL (Assignatura SBC042)

Per poder presentar el TFM, és necessari haver superat 24 crèdits obligatoris i 24 crèdits optatius. 

PROPOSTA DE TEMES PERA A DESENVOLUPAR ALS TREBALLS FINAL DE MÀSTER 

  1. Ensenyament i aprenentatge de llengües
  2. Autonomia, TIC i E-A de llengües
  3. Noves literàcies i gèneres digitals
  4. Estils daprenentatge
  5. Aprenentatge de llengües amb tecnologies
  6. Entorns personals daprenentatge (PLE) / Entorns personals docents.
  7. MOOC / LMOOC
  8. Aprenentatge formal, no formal i informal
  9. Gèneres discursius
  10. Gramàtica pedagògica
  11. Anàlisi del discurs narratiu
  12. Anàlisi de gèneres periodístics, punt de vista i ideologia del discurs.
  13. Qualsevol tema relacionat amb la comunicació digital.
  14. Anàlisi crítica del discurs (mitjans de comunicació, discurs polític, institucional, publicitat, etc.).
  15. Anàlisi del discurs multimodal.
  16. El discurs audiovisual.
  17. Estratègies lingüístiques dels textos publicitaris i/o periodístics (investigació i didàctica)
  18. Estudis de paisatge lingüístic
  19. Gèneres digitals. Cibergèneres.
  20. TIC i E-A de llengües
  21. Aprenentatge integrat de contingut i llengua (AICLE/CLIL) a educació secundària.
  22. Anglès com a mitjà d'instrucció a l'educació superior. ICLE/EMI
  23. Competència multimodal i E-A de llengües.
  24. Comunicació en l'àmbit sanitari (relació medicopacient, anàlisi de textos mèdics...)
  25. Intel·ligència artificial
  26. Ortofonia del subestàndard valencià
  27. Divulgació científica
  28. Lingüística comparada
  29. Norma i ús de l'espanyol
  30. Didàctica de la llengua espanyola
  31. Didàctica de la llengua catalana
  32. Llengua espanyola oral i escrita
  33. Ensenyament d'Espanyol com a Llengua Estrangera.
  34. Espanyol per a fins específics.
  35. Enfocament comunicatiu per tasques.
  36. Materials didàctics i propostes pedagògiques: elaboració, avaluació i millora.
  37. El català als mitjans de comunicació
  38. Sociolingüística en general, contacte de llengües o anàlisi del discurs polític.
  39. Estudis relacionats amb la metàfora (teoria conceptual aplicada a l'aula, metàfora o vairació intercultural, metàfora en màrqueting, publicitat, etc.; llenguatge creatiu de la metàfora, etc.).
  40. Identitats i conflicte al discurs.
  41. Temes relacionats amb la identitat lingüística.
  42. Estudis de pau, conflictes i desenvolupament, estudis postcolonials i culturals, identitat, anàlisi del discurs, la política al Nord d'Àfrica i l'Orient Mitjà.
  43. Didàctica de la literatura.
  44. Literatura contemporània francòfona
  45. Literatura escrita per dones.
  46. Literatura i gèneres: novel·la negra, ciència-ficció, aventures, espionatge, romàntica, etc.
  47. Fantàstic i neofantàstic a la literatura, el cinema o la publicitat
  48. Literatura i discursos socials
  49. Literatura catalana contemporània.
  50. Literatura catalana medieval.
  51. Literatura catalana de l´Edat Moderna.
  52. Literatures medievals comparades (el català i altres tradicions romàniques).
  53. Didàctica de la literatura catalana a través de la literatura comparada.
  54. Europa: Literatura, Arts i Comunicació. Litertura comparada i multilingüisme. Aplicació als àmbits locals, socials i històrics, del hinterland de la Universitat Jaume I,
  55. Literatura i espectacle. Convivència de codis literaris i audioovisuals. Teatre. Literatura i música.
  56. Literatura i comunicació. Gèneres periodístics.
  57. Literatura catalana, hispànica, romànica, del segle XX.
  58. Cultura popular. Oralitat i literatura. Estudi i edició de textos literaris inèdits o poc coneguts.
  59. Rondallística catalana i internacional a través de la literatura i el cinema.
  60. El cançoner català popular i els gèneres poètics tradicionals.
  61. Presència de la poesia trobadoresca i dels gèneres poètics tradicionals a la literatura dels segles XIX-XXI.
  62. Personatge i identitats a la novel·la o al conte.
  63. Enfocaments cognitivoexperiencials aplicats a l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa. Aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera (EFL) / Didàctica de la llengua anglesa. Investigació en acció (action research). Investigació a l'aula EFL per a la millora de propostes/implementacions pedagògiques.
  64. Aplicacions de mindfulness a l'aula.
  65. Fraseologia.
  66. Lensenyament de llengües en contextos multilingües: didàctica de llengües estrangeres; atenció a les llengües familiars, tractament integrat de llengües.
  67. Traducció audiovisual i aprenentatge de llengües,
  68. Llengües i cultures eslaves
     

 

 

Informació proporcionada per: InfoCampus