Imatge MU Història i Identitats en el Mediterrani Occidental historia-mediterrani-2014 producte

Història i Identitats en el Mediterrani Occidental (segles XV-XIX)Arts i Humanitats

Al llarg de la història, el Mediterrani ha sigut un espai d'intenses trobades entre societats i civilitzacions, d'intercanvis i conflictes, de comerç i de guerra, de creació cultural i de fanatismes irreconciliables. Entre els segles XV i XIX, en el naixement de la moderna societat europea, el Mediterrani va experimentar una profunda transformació que va definir un nou marc de relacions polítiques i econòmiques, així com renovats horitzons culturals. Però la construcció d'imperis, monarquies i estats va desembocar sovint en conflictes armats; l'efervescència dels estudis humanístics i científics, havia de conviure amb la superstició, la ignorància i la intolerància; i la construcció d'una economia mundial va redefinir la dimensió de l'espai mediterrani. L'estudi d'aquests processos, a més de posseir un innegable atractiu intrínsec, proporciona les claus per a la comprensió del nostre món. [Llegir més]

Centre: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Màster Universitari
Duració
60 Crèdits
Places

Interuniversitari

Aquest màster està organitzat per diferents universitats espanyoles.

Formació permanent

Amplia la teua formació amb els ensenyaments propis i de formació permanent que t'ofereix l'UJI en totes les àrees de coneixement.

Instal·lacions

Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, horaris, professorat, competències del títol, coordinació del màster, etc.

Treball de Final de Màster (TFM)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFM, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors

Després del Màster

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest màster, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a la memòria, els sistemes de qualitat, informes, indicadors i satisfacció dels grups d'interés d'aquest máster

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest màster: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Recurs d'imatge accio imatgefons

Preinscripció oberta als màster universitaris

• «La formació, en matèria de recerca, és excel·lent, i veritablement aproxima l’estudiant a aquest món i hi ha un contacte prou interessant amb les altres universitats del Mediterrani.»

[Llegir-ne més]
    Antonio López Amores
    Recurs d'imatge A-LAmores index
Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries, per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de màster a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats