Els objectius del Màster en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació són els següents:
- Oferir una formació avançada en el camp de la comunicació que potencie la perspectiva innovadora i creativa.
- Avaluar en profunditat els camps de la direcció estratègica de la comunicació, la creació i producció audiovisual transmèdia i el periodisme polític.
- Dominar les tècniques i eines que permeten idear, dissenyar, produir, elaborar i distribuir productes i serveis relacionats amb els camps de la direcció estratègica de la comunicació, la creació i producció audiovisual transmèdia i el periodisme polític.
- Avaluar els nous escenaris i les últimes tendències de l'àmbit de la comunicació que estan transformant la seva estructura, les seves dinàmiques de funcionament i les seves possibilitats en el context digital.
- Fomentar la creació d'empreses, l'emprenedorisme i l'autoocupació en l'àmbit de la comunicació.
- Desenvolupar una conducta ètica i una visió crítica en l'alumnat respecte al paper social de la comunicació i la seva transformació en l'entorn digital.
- Capacitar a l'alumnat per concebre, dissenyar i aplicar mètodes de recerca social dels fenòmens i processos comunicatius.