Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació comunicacio-2016 producte

Noves Tendències i Processos d'Innovació en ComunicacióCiències Socials i Jurídiques

Deixa'ns el teu contacte i t'enviarem informació relacionada amb aquest estudi.

Done el meu consentiment perquè el Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I tracte les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679

* Camps obligatoris

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I

Finalitat del tractament: Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

Legitimació: Consentiment de la persona interessada.

Destinataris : Les imatges preses durant les activitats podran ser publicades en mitjans web i xarxes socials de la Universitat.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades al següent enllaç: protecció de dades.

Aquest màster ofereix una formació especialitzada en les últimes tècniques en l’àmbit de la comunicació corporativa, audiovisual i periodística. Presenta tres línies formatives, que són: Direcció estratègica de la comunicació, que ofereix les claus per a afrontar la gestió de la imatge i la comunicació corporatives en empreses i institucions públiques; Creació i producció transmèdia, la qual mostra els instruments conceptuals i materials necessaris per a comprendre els discursos audiovisuals contemporanis, així com per a aplicar-los en la pràctica; i Periodisme i comunicació política en l’era digital, que se centra en l’estudi pràctic i en profunditat dels mecanismes que guien la producció de peces informatives, amb especial incidència en els mitjans de major desenvolupament futur: la televisió i Internet.

http://www.mastercomunicacion.uji.es/

Centre: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Programa
Màster Universitari
Duració
60 Crèdits
Places
45

Laboratori de Ciències de la Comunicació

Servei especialitzat en tecnologies audiovisuals que realitza una compromesa labor de coproducció i col·laboració en projectes audiovisuals externs i ofereix cursos de formació específics.

Pràctiques

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Formació permanent

Amplia la teua formació amb els ensenyaments propis i de formació permanent que t'ofereix l'UJI en totes les àrees de coneixement.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, horaris, professorat, competències del títol, coordinació del màster, etc.

Treball de Final de Màster (TFM)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFM, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors

Després del Màster

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest màster, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a la memòria, els sistemes de qualitat, informes, indicadors i satisfacció dels grups d'interés d'aquest máster

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest màster: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

  • «És necessari conèixer i analitzar les innovacions que van sorgint en el camp de la comunicació i aquest màster ofereix els coneixements necessaris d’anàlisi i gestió per a créixer professionalment»

    [Llegir-ne més]
    Mari Carmen Blanco Peris
    Mari Carmen Blanco Peris pablo-vidal index
Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries, per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de màster a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Màster Universitari Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats marqueting index
Màster Universitari Màster Universitari en Gestió de la Qualitat qualitat index

Gestió de la Qualitat

60 Crèdits
0 Places