Modalitat
Presencial
Dirigit a
Vinculació amb l’UJI i altres col·lectius
Objectiu
Tallers enfocats a millorar les tècniques bàsiques del patinatge per mitjà de rutines i entrenaments proposats pel professorat del curs.
Aquestes millores ens ajudaran a gaudir al màxim d’aquest esport i poder practicar-lo de manera més segura i eficaç.
Contingut
Tallers destinats a persones que saben frenar, realitzar girs i desplaçar-se sense cap ajuda, així com canviar de sentit sense dificultats.
Dominar els girs, frenades, velocitat en el lliscament de manera segura, superació d'obstacles (per exemple, en via pública: escalons, vorades, voreres...) i obtindre un nivell adequat per a poder realitzar rutes per carril-bici amb seguretat a través de:
- Eslàlom
- Patinatge cap enrere
- Salts
- Aprofundiment en els diferents tipus de frenada
- Destresa
- Coordinació de braços i peus
Professorat
Professorat del Club Patí Castalia
Calendari
- Taller de febrer: 5, 12, 19 i 26 de febrer de 2025 (dimecres)- Suspés
- Taller de maig: 6, 13, 20 i 27 de maig de 2025 (dimarts)
Horari
De 18.30 a 20.30 h
Durada
8 hores
Lloc
Pista de patinatge del Servei d'Esports
Participants
Màxim 12 persones, mínim 8 persones
Avaluació
Assistència al 75% de les sessions programades.
Crèdits
Sense crèdits
Certificat
Superar els requisits d'avaluació del taller.
Material
Material inclòs:
- cons, sticks, pilotes hoquei, etc.
Material no inclòs:
- patins (preferible patí en línia) casc, genolleres i canelleres (obligatòries) colzeres (recomanables).
Inscripció
Fins a una setmana abans de l'inici del curs.
Preu
Preu per tallers:
- Persones amb Targeta Activitats UJI, Targeta Esportiva UJI, Targeta esportiva UJI+ : 10 €
- Vinculats UJI sense Targeta Activitats UJI, Targeta esportiva UJI, Targeta esportiva UJI+: 15 €
- No Vinculats UJI sense Targeta Activitats UJI, Targeta esportiva UJI, Targeta esportiva UJI+: 20 €
Observacions
L'edat mínima d'inscripció és de 16 anys amb autorització mare/pare/tutor/tutora (AUTORITZACIÓ I CESSIÓ DE DADES: enviar signat a se@uji.es).