El Servei d'Esports llança una nova targeta esportiva per a l'estiu amb la intenció de donar serveis a les persones que vulguen fer esport durant els mesos de juny i juliol. Aquelles persones que ja tenen les targetes TAUJI, TEUJI i TEUJI+ podran seguir gaudint dels serveis que la seua targeta li ofereix.
Aquesta Targeta Esportiva UJI Estiu té una validesa fins al 25 de juliol de 2025. Es podrà contractar a partir del dia 30 de maig i us permetrà accedir a la reserva de totes les instal·lacions esportives de l'UJI en ús lliure (piscina coberta, instal·lacions aire lliure, pavelló poliesportiu i zona de raquetes), així com accedir a la sala de musculació. A més, la Targeta Esportiva UJI+ Estiu inclou totes les activitats amb professorat programades durant juny .
Estes activitats per raons de coordinació amb altres programes de l'UJI com l'escola d'estiu o per motius de seguretat davant les altes temperatures, sofriran canvis respecte als horaris i activitats que tradicionalment es programen durant el curs.
La tarifa d'esta targeta és molt competitiva i poden accedir tant les persones amb vincle UJI com les que no tenen cap vincle en l'actualitat.
Més informació i inscripcions ACÍ