El CADU d'atletisme a l'UJI acollirà a més de 300 atletes Un any més el Servei d'esports de l'UJI organitzarà el CADU d'Atletisme acollint al voltant de 300 atletes entre universitaris i federats a les seues instal·lacions.

21/03/2023 | SE

Els dies 24 i 25 de març de 2023 l'UJI acollirà, com ve fent-lo des de l'any 2010, el campionat CADU d'atletisme a les pistes de Gaetà Huguet de Castelló i a les pistes de l'UJI. Divendres i dissabte es podrà gaudir, amb entrada gratuïta, dels millors esportistes universitaris en totes les modalitats de carreres, salts i llançaments, representant a les huit universitats de la Comunitat Valenciana. A més, un any més el campionat estarà obert a la participació d'atletes federats.

El campionat d'atletisme tindrà lloc en les pistes municipals i a les pistes UJI el divendres 24 de març a partir de les 16.00 hores. A les pistes de l'UJI es disputaran només les proves de martell i disc en categoria masculina i femenina. El dissabte 25 de març a partir de les 10.00 hores ja es disputaran totes les proves a les pistes municipals de Gaetà Huguet. (Horari de les proves)

La participació en aquest campionat autonòmic, on vindran esportistes de la Universitat de València, Politècnica de València, Cardenal Herrera, Miguel Hernandez d'Elx, Universitat d'Alacant, Universitat Catòlica de València, Universitat Europea València així com l'UJI, estarà al voltant dels 300 esportistes en categoria masculina i femenina, dels quals cal destacar un nombrós grup d'esportistes de la Universitat Jaume I que en aquesta edició arriben a una xifra rècord amb 40 inscrits, 21 dones i 19 homes. D'altra banda, cal destacar la nombrosa participació d'atletes federats en el campionat, el que dóna un major salt de qualitat al nivell de la competició.

La selecció de l'UJI es presenta amb noms importants com Carmen Ramos, explusmarquista espanyola absoluta en proves combinades, Pau Martínez, finalista a les tanques al campionat d'Espanya sub 20, Andreu Boix, subcampió d'Espanya sub 23 en proves combinades, Alejandra Saborit campiona d'Espanya sub 20 en perxa o Pepa Gombau finalista al campionat d'Espanya sub 23 al salt de llargada.

Cal destacar que l'entrada a la competició és lliure i que aquelles persones que vulguen col·laborar com a voluntaris ho poden fer, fent la seua inscripció en  Voluntariat esportiu- UJI-Voluntària.

Com sempre, el suport de la Generalitat Valenciana a través de la Conselleria d'Educació Cultura i Esport permet que més de 4.200 estudiants universitaris puguen participar en els més de vint-i-huit esports individuals que organitzen les universitats valencianes que conformen el CADU

Informació proporcionada per: Servei d'Esports