Arranca de nou la lliga CADU amb la disputa de la 4 jornada entre UJI-UVEG

24/01/2023 | SE

La lliga CADU torna en 2023 amb l'enfrontament entre la Universitat de Castelló (UJI) i la Universitat de València (UVEG) que disputaran la quarta jornada després de la parada nadalenca.

Els partits de la quarta jornada es disputaran a la seu de Castelló en les modalitats de vòlei, rugbi, handbol, tenis i pàdel i a la seu de València es disputarà el futbol, futbol sala i bàsquet. Aquesta jornada del 9 de febrer serà fonamental per a les seleccions universitàries de cara a poder disputar amb garanties la jornada 5, de 21 de febrer, la qual serà clau per a poder disputar la jornada final entre els dos millors de la lliga regular de cada modalitat.

A hores d'ara la Universitat Jaume I presenta possibilitats reals de classificació en les modalitats de vòlei masculí, actualment primer classificat, en handbol femení i tenis, segones classificades després de les 3 primeres jornades. Encara que també equips com els de futbol masculí, pàdel o vòlei femení on només 1 punt ens separen dels dos primers de grup, tenen opcions d'arribar a la final amb resultats positius en les pròximes jornades.

Destaquem que com ja va sent tradicional, aquesta jornada la nostra universitat retransmetrà dues modalitats en directe a través dels canals de YouTube de l'UJI i del Servei d'Esports. Aquestes seran el rugbi i el vòlei masculí i femení. El partit més atractiu sens dubte serà el de vòlei masculí que enfrontarà als dos primers que estan empatats a tot en la classificació. Per la seua banda la universitat de Valencià també retransmetrà alguns enfrontaments que com sempre estaran disponibles a la web del CADU.

Horaris
Partits en directe