La Universitat Jaume I es va imposar en futbol, futbol sala i rugbi en categoria masculina i femenina i en tenis mixt

24/11/2023 | SE

Gmail

Les Universitats de Castelló (UJI) i la Universitat Miguel Hernández d'Elx es van enfrontar als seus respectius campus en la tercera jornada de la lliga regular CADU amb un balanç favorable per a la Universitat Jaume I, amb un total de 7 encontres guanyats dels 13 disputats.

Al campus de Castelló es van disputar tots els encontres del bloc I, que abasta les modalitats de futbol, futbol sala i bàsquet en categoria masculina i femenina. Com a local l'UJI va guanyar els enfrontaments de futbol i futbol sala en categoria masculina i femenina perdent els enfrontaments de bàsquet en ambdues categories.

Fins a Elx es van desplaçar les modalitats del bloc II, amb les victòries de rugbi en categoria masculina i femenina i tenis mixt, perdent els encontres d'handbol masculí i vòlei masculí i femení i el pàdel mixt.

Ambdues Universitats van demostrar el seu compromís amb la competició, ja que es tracta d'un viatge llarg i que implica que l'estudiantat ha d'estar pràcticament tot un dia de competició, no obstant això, es van disputar tots els encontres a excepció de l'handbol femení on la Miguel Hernandez no presentava equip.

En les retransmissions en directe aquesta jornada es van donar en streaming els partits de les modalitats de futbol masculí i femení disputats entre les dues universitats. Aquest fet segueix la línia de difusió per la qual la lliga CADU està apostant i gràcies a la qual cada jornada es retransmeten alguns partits en directe.

La pròxima jornada es disputarà al mes de desembre abans de la parada per les vacances de nadal i període d'exàmens, on la Universitat Jaume I s'enfrontarà a la Universitat d'Alacant. Els resultats complets, les classificacions i calendari així com les fotografies es poden consultar a www.caducv.com

Més Informació: Web CADU

Informació proporcionada per: Servei d'Esports