Les universitats valencianes donen el tret d'eixida al Campionat Autonòmic D'esport Universitari (CADU) en esports individuals

16/01/2023 | SE

A partir del mes de febrer les universitats valencianes donen el tret d'eixida al Campionat Autonòmic d'esport universitari (CADU) en esports individuals amb un total de 20 modalitats esportives.

El programa de competició s'inicia el 8 de febrer amb el campionat de tenis taula, organitzat per la Universitat de València Estudi General (UVEG), on la nostra universitat desplaçarà una important expedició a la recerca de bons resultats.

El programa de Campionats autonòmics d'esports individuals es desenvoluparà al llarg de dos mesos, tancant el programa la modalitat de triatló el 2 d'abril a Gandia. Al llarg d'aquest temps seran molts els i les esportistes que participaran representant a les seues universitats i gaudint de l'esport de competició en l'àmbit universitari.

A les set Universitats valencianes que conformaven el CADU, enguany s'ha unit la Universitat Europea de València, amb la participació i representació d'esportistes en les diferents competicions, encara que no ha entrat en l'organització i gestió dels diferents esdeveniments esportius.

La Universitat Jaume I de Castelló organitzarà un total de tres campionats. El primer d'aquests, el camp a través CADU, és el 16 de febrer en el circuit de camp a través de l'UJI. Enguany, com en anys anteriors, el Servei d'Esports organitzarà conjuntament el campionat universitari amb el campionat de promoció esportiva entre instituts de secundària i batxiller de Castelló. Aquest campionat, amb la primera edició en 2014 s'ha consolidat en el calendari de tots els instituts de Castelló, amb una participació al voltant de 1500 estudiants entre universitaris i instituts i s'ha convertit en una festa de l'esport. La segona modalitat és la marató CADU, coincidint amb la XIII edició de Marató BP Castelló el 26 de febrer, la Universitat Jaume I organitza el seu campionat universitari. Finalment, l'última modalitat en organitzar serà la modalitat d'atletisme CADU el 24 i 25 de març, on una vegada més la universitat obrirà la competició universitària en el món federat amb l'objectiu d'aconseguir un alt nivell atlètic i de participació.

PROGRAMA D'ESPORTS INDIVIDUAL CADU 2023

WEB CADU