Un any més el Programa UJI-Voluntària de la Universitat Jaume I compta amb el Voluntariat Esportiu.

12/01/2023 | SE

El Programa UJI-Voluntària de la Universitat Jaume I ofereix la possibilitat a tots els membres de la comunitat universitària (estudiantat, PAS i PDI), de poder participar activament en la consecució d'una societat més justa i altruista.

La gestió del programa està a càrrec de l'Oficina de Cooperació al desenvolupament i solidaritat (OCDS) i compta amb un total de 16 subprogrames entre els quals es troba el Voluntariat esportiu.
El voluntariat esportiu és un programa assolit des de fa uns anys i que té com a objectiu principal el fet de donar a conéixer la gestió i organització des de dins de diferents esdeveniments i accions esportives que porta a terme el Servei d'Esports de la Universitat Jaume I.

Aquest programa disposa de molta varietat quant a accions ens referim, sempre pensant en l'heterogeneïtat del col·lectiu de la Comunitat Universitària. La col·laboració potser en tornejos puntuals com Bàsquet 3X3, Tenis Taula o Escacs, en esdeveniments esportius en l'àmbit autonòmic o estatal com el Camp a Través CADU o Campionat d'Atletisme CADU, a participació en el Programa de Ràdio Sintonitza amb l'esport, o desenvolupament de Xarxes socials i retransmissions de partits dels nostres equips de la lliga CADU.

Les tasques a desenvolupar sempre són d'acord a la condició de voluntariat i tenen reconeixement de crèdits d'ECTS, aquest reconeixement està fins a un màxim de 6 ECTS d'operativitat per la participació en activitats universitàries extraacadèmiques i sota el paraigua del Reglament de Reconeixement de Crèdits per Activitats Universitàries.

El programa disposa de pàgina web amb tota la informació i des d'on ja ens poden consultar els primers esdeveniments a on es pot participar.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports