Comunicat Servei d'Esports davant la nova resolució del 25 de març de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

12/04/2021 | SE

D'acord amb la nova RESOLUCIÓ de 25 de març de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es dóna nova redacció als punts 12 i 25 del resolc primer de la Resolució de 5 de desembre de 2020, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’acorda noves mesures addicionals en la Comunitat Valenciana, a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I estaran obertes* al públic fins al dia 12 d'abril amb un aforament màxim d'un 30% respecte a l’aforament ordinari de la instal·lació. Aquest càlcul s’aplicarà per a cadascuna de les dependències d’ús esportiu de la instal·lació.

*(Les instal·lacions esportives d'interior a l'UJI conclouran la seua activitat a les 19.30 hores, no podent romandre les persones usuàries en el seu interior més enllà de les 20.00 hores.)  Anul·lat per la correcció d'errors del dia 15 de març.

Les pràctiques esportives de futbol, bàsquet, vòlei, handbol, futbol sala i hoquei, estan excloses de reserva per l'ús lliure. Sols es permetrà l'ús a equips federats, prèvia reserva.

Es podran utilitzar els vestuaris i dutxes amb les següents limitacions:

Vestuaris- Es permet l'ús de vestuaris, amb un aforament màxim permés d’un 30% respecte a l’aforament ordinari.

Dutxes- Es podran utilitzar les dutxes quan aquestes siguen individuals i complint sempre amb el protocol establit a aquest efecte per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

Les activitats esportives es paralitzen des del dia 21 de gener, dijous, i fins al dia 12 d'abril, ambdós inclosos. Amb excepció dels cursets en les activitats d'esports de raquetes a partir del dia 22 de març.

L'activitat de musculació romandrà oberta amb un aforament màxim del 30% com marca la normativa i amb mascareta obligatòria. L'horari serà fins a les 19.30 hores com a la resta d'espais esportius interiors UJI. Anul·lat per la correcció d'errors del dia 15 de març.

COMPETICIONS

Les competicions esportives internes continuaran paralitzades segons aquest decret. En les competicions externes es reprenen els entrenaments de les seleccions CADU.

Nota: Per a la realització d’activitat esportiva a l’aire lliure o en instal·lacions esportives obertes, i sempre que siga possible mantindre la distància de seguretat, no serà obligatori l’ús de màscara. La màscara serà obligatòria en zones o espais amb gran afluència de persones, on no siga possible mantindre la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries amb la resta de persones esportistes vianants. Per a la realització d’activitat esportiva en instal·lacions tancades serà obligatori l’ús de màscara.

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 12 d'abril de 2021 inclós.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports