Comunicat Servei d'Esports davant la nova resolució del 25 de febrer de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

01/03/2021 | SE

D'acord amb la nova RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2021 , de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s'acorda noves mesures addicionals en la Comunitat Valenciana, com a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Les instal·lacions esportives a cobert (pavelló, piscina) de la Universitat Jaume I romandran tancades al públic fins al dia 14 de març. Romandran obertes la zona de raquetes (únicament pistes de tenis, frontenis i pàdel) i la zona a l'aire lliure en modalitats individuals (atletisme) i per parelles (volei platja). Vestuaris i dutxes romandran tancats en totes les instal·lacions.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

Les activitats esportives continuen paralitzades des del dia 21 de gener, dijous, i fins al dia 14 de març, ambdós inclosos. Aquestes activitats es recuperaran amb posterioritat sempre que les condicions ho permeten.

COMPETICIONS

Les competicions esportives internes i externes i els entrenaments del CADU continuen suspeses.

Nota: la mascareta no serà exigible en el cas d’exercici d’esport individual a l’aire lliure.

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 14 de març de 2021 inclós.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports