Primer semestre

26/09/2017 | SE

Primer semestre
Recurs d'imatge 12_9-Per index

Patró d’embarcacions d’esbarjo (PER) Patró de navegació bàsica (PNB) (Convalidable per 2 crèdits optatius)

PER Embarcacions d'esbarjo a motor, o motor i vela de fins a 15 metres d'eslora... PNB Embarcacions d'esbarjo fins a 8 metres d'eslora...

Recurs d'imatge 17_10-penyagolosa_trails index

SUSPÈS-Curs d'atenció inicial i primers auxilis en proves esportives (Convalidable per 1 crèdit optatiu)

El curs de primers auxilis té com a objectiu que el o la participant puga reconèixer i atendre de manera efectiva una urgència i/o emergència mèdica fins a l’arribada del personal especialitzat. Aquest curs dotarà al o a la participant d’una formació en primers auxilis que li permeta aplicar tècniques senzilles amb les quals afrontar lesions comunes que es produeixen durant les proves esportives. Per últim serà capaç d’iniciar maniobres de ressuscitació cardiopulmonar bàsica.

Recurs d'imatge 17_10-nutricio-1 index

Nutriversitat

Taller 1: Importància de realitzar una adequada llista de la compra.Taller 2: Informació que ens aporta l'etiqueta dels aliments. Taller 3: Aprendre a realitzar una dieta saludable.

Recurs d'imatge 20_10-orientacio index

Curs de carreres d'orientació a la natura (Convalidable per 1 crèdit optatiu)

Aquest curs dota als assistents dels coneixements i continguts necessaris per a poder practicar i concloure amb èxit una carrera d'orientació, rogaines, etc, així com la sea aplicació a altres activitats a la natura com el senderisme, raids d'aventura i altres activitats que es desenvolupen al medi natural. Aquest curs també dóna els coneixements per a poder participar amb èxit al CADU d'orientació.

Recurs d'imatge 21_10-pilates index

Curs d’instructor de Pilates «Matwork» (Convalidable per 2 crèdits optatius)

Formar practicants esportius de l’activitat perquè puguen dirigir classes grupals o individuals i estructurar classes amb els diferents materials i tècniques del Pilates

Recurs d'imatge 21_10-entrenador_personal index

Curs d'entrenador personal (Convalidable per 2 crèdits optatius)

Totes les persones volem millorar tant la nostra salut com a nostra imatge, per la qual cosa podem ser prescriptors d’entrenament per a aconseguir aquestes millores, i entrar en un sector de màxima demanda laboral en constant creixement.

Recurs d'imatge 6_11-arbitre_fs_f7 index

Curs d’àrbitre de futbol sala i futbol 7 (Convalidable per dos crèdits optatius)

Formar personal tècnic arbitral dins de la comunitat universitària en aspectes de direcció i control de partits de futbol sala i futbol 7.

Recurs d'imatge 10_11-monitor_cardio index

SUSPÈS- Curs d'instructor de cardio fitball (Convalidable per 2 crèdits optatius)

Formació d'espacialitat novedosa complementària per a instructors d'Activitas Dirigides ja formats, en la qual el Fitball és el complement principal durant tota la sessió. Es combinen i barregen moviments de coordinació jugant amb diferents bots del Fitball al ritme de la música amb coreografies de cardio, de ball CUBBÀ Fitball i tonificació de forma divertida i segura, com a resultat unes sessions intenses on s'obté una gran tonificació muscular en tot el cos.

Recurs d'imatge 17_11-nados index

Taller "Itinerari formatiu del jove nadador: de l'aprendre a nadar a aprendre a enternar" (Convalidable per 0'5 crèdit optaius)

Aquest taller farà una aproximació als principis fonamentals de la natació, així com a les habilitats aquàtiques bàsiques i poder saber com, quan i "on" ensenyar-les.

Recurs d'imatge 25_11-instructor_dansa_urbana index

Curs d'instructor de dansa urbana i estils (Convalidable per 2 crèdits optatius)

Aquest curs pretén que l'alumnat assolisca les competències necessàries per ser monitor/a de Funky-Hip-hop. Que aprenga els passos bàsics, estructures i metodologia de la dansa moderna.

Recurs d'imatge 8-cursaapeu index

Iniciació i perfeccionament a la cursa a peu (primer semestre)

El curs es dirigeix a persones que practiquen o volen començar a practicar la carrera a peu d'una manera regular, amb nocions bàsiques mitjançant entrenaments en les pistes d'atletisme de l'UJI delsprincipals sistemes d'entrenament, fases de les sessions etc. Adreçat únicamnet al PAS, PDI i Alumi SAUJI premium de l'UJI.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports