Cursos del primer semestre 2015-2016

09/01/2017 | SE

Calendari amb tots els cursos d'aquest primer semestre curs acadèmic 2015-2016 (PDF)

Recurs d'imatge 1tallerembenatges index

Taller d'embenatges funcionals. 0,5 Crèdits ECTS

Taller teoricopràctic sobre embenatges funcionals en l’àmbit esportiu. L’objectiu principal del taller és aconseguir uns coneixements bàsics dels embenatges funcionals en les patologies més freqüents del món esportiu. Per a això, s’impartirà una part teòrica on es donarà anatomia i fisiopatologia molt essencial, es distingiran els diferents tipus i enfocaments dels embenatges funcionals i hi haurà també una part pràctica on els participants puguen materialitzar els coneixements aportats.

Recurs d'imatge 5-reciclatge_desa index

SUSPÉS- Curs de reciclatge en desfibril·lador extern semiautomàtic (DESA) i RCP

L'acreditació per l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut (EVES) per a la capacitació en la realització de RCP bàsica i maneig del DESA requereix, segons el Decret 220/2207, de 2 de novembre, del Consell de la Generalitat Valenciana, de la realització d'un reciclatge anual i aquest curs s'adapta a aquests requisits i continguts.

Recurs d'imatge 9_nutricio_hidratacio index

Taller de Nutrició i hidratació per curses de llarga i mitja distància

El taller es justifica perquè els temps aconseguits en les carreres de llarga distància i la capacitat d'augmentar la velocitat en l'últim tram d'aquestes milloren quan s'apliquen criteris científics de nutrició i hidratació. El taller dóna les claus perquè el corredor entengui les bases bioquímiques i l'aplicació pràctica a les carreres i als entrenaments per accelerar la seva preparació, evitar lesions i reduir el risc de sobre entrenament.

Recurs d'imatge 4_desa index

SUSPÉS- Curs de desfibril·lador extern semiautomàtic (DESA) i RCP

Aportar els coneixements i les destresses necessaris per a poder realitzar una primera atenció de la parada cardíaca fins el moment de l'arribada dels equips especialitzats.

Recurs d'imatge 10_per index

Patró d'embarcacions d'esbarjo (PER)

Governament d’embarcacions d’esbarjo a motor, o motor i vela de fins a 15 metres d’eslora i potència de motor adequada per a la navegació que es realitze entre la costa i les 12 milles; així com la navegació entre illes als arxipèlags balear i canari. A més de poder conduir motos aquàtiques.( https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-A-2014-10344)

Recurs d'imatge 3-congres_donaiesport index

Congrés Nacional Dona i Esport

El Servei d’Esports juntament amb la Facultat de Ciències de la Salut, organitza un congrés orientat a l'activitat física i la seua relació amb la salut des de la perspectiva de gènere. Les característiques de la dona en el seu cicle de vida, així com la seua evolució fisiològica, són abordades en aquest congrés des de la utilització de l'activitat física com a eina de millora en la seua qualitat de vida.

Recurs d'imatge 1_arbitre_fs_f7 index

Curs d'àrbitre de futbol sala i futbol 7

Formar tècnics arbitrals dins de la comunitat universitària en aspectes de direcció i control de partits de futbol sala i futbol 7. Després, només podrà accedir a la borsa d'àrbitres del Servei d'Esports l'estudiantat de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge 2_pilates index

Curs d'instructor de pilates "Matt Work"

Formar practicants esportius de l'activitat perquè puguen dirigir classes grupals o individuals i estructurar classes amb els diferents materials i tècniques del pilates.

Recurs d'imatge 12-futursemprenedors index

AJORNAT. Jornada teòrica per a futurs emprenedors

Donar a conèixer l'estat del sector esportiu i les seues possibilitats professionals de futur. Presentar ferramentes per a invertir en nous models de negoci.

Recurs d'imatge 7-quehihadarrereplanentrenament index

Què hi ha darrere d’un pla d’entrenament?

El primer pas per a entendre un pla d’entrenament és conèixer les capacitats físiques bàsiques que tenim les persones i com hem d’entrenar-nos. Una vegada sabem com funcionen, hem d’abordar la teoria general de l’entrenament per a poder estructurar el treball que hem de realitzar i així, després, dotar de continguts, mitjançant els sistemes d’entrenament, el nostre treball. Amb tot açò podrem raonar i comprendre perfectament tots els matisos que hi ha darrere d’un pla d’entrenament.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports