Cursos del segon semestre 2013-2014

09/01/2017 | SE

per index per index

Curs de patró d'embarcacions d'esbarjo (PER) | 21 de gener | 84h

Govern d'embarcacions d'esbarjo a motor o motor i vela fins a 12 m. d'eslora i potència de motor adequada, per a la navegació que es faci a la zona compresa entre la costa i la línia paral·lela a la mateixa traçada a 12 milles, així com la navegació interinsular en l'arxipèlag balear i canari. A més a més, poden governar motos aquàtiques.

Organització esdeveniments organitzacio_events index

Organització d'esdeveniments esportius d'atletisme | 27 de gener | 20h

El curs té com a finalitat ensenyar a planificar, organitzar i gestionar tots els aspectes relacionats amb l'organització d'un esdeveniment esportiu d'atletisme. Dirigit a professionals i estudiants del món de l'activitat física.

Hàbits saludables habits_saludables index

Curs de promoció d'hàbits saludables a partir de l'activitat física | 7 de febrer | 12h

Taller teòric-vivencial en el qual es vol proporcionar a les persones participants la possibilitat de conèixer millor les necessitats del seu cos perquè es facen responsables de la seua salut. A través de diferents temes, s’explicarà un poc d’anatomia bàsica per a entendre millor les pràctiques corporals que es faran després.

Taller conducció taller_conduccio index

Taller de conducció esportiva | 1 de març | 4h

Demostració de conducció concretament sobre aspectes de la conducció esportiva. L’objecte d’aquest curs és millorar els aspectes fonamentals de la conducció defensiva amb el control del vehicle en situacions adverses.

Mort sobtada mort_sobtada index

Jornada de mort sobtada i la importància de l’exercici físic adequat | 14 de març | 2h

Descripció de la mort sobtada en l’esport. Causes principals, prevalença i incidència de la mort sobtada. Esports de major afectació.

Recurs d'imatge pesos_russos index

Taller de pesos russos | 12 d'abril | 4h

Jornades tècniques d’entrenament funcional que es presenta com alternativa a l'entrenament amb manuelles.ehicle en situacions adverses.

descens de barracs barrancs index

Descens de barrancs nivell II | 8 de maig | 24h

Conèixer i dominar la progressió vertical amb ancoratges en capçalera bons amb maniobres complexes d'accés, així com superar les dificultats de recepcions complicades. Conèixer i dominar les tècniques preventives d’autorescat vertical en terreny sec o aquàtic. Aquests objectius són els marcats per l'EVAM per a la certificació federativa.

Recurs d'imatge xarrada_balaitus index

Xarrada: del Balaitús a la pica d'Estats. 40 dies encadenant 3.000 en solitari | 9 de maig | 2h

Josep Antoní Martín Clarós, un vei de Vilareal de 54 anys aficionat a les marxes de llarg recorregut, a les carreres de muntanya i al muntanyisme en general, ha pujat a tots els *tresmiles del Pirineus d'una tirada. Josep Antoni va emprar 39 dies a pujar al cim dels 212 *tresmiles "censats" i ens contarà la seva experiència tant a nivell logistic com vital a l’hora d’afrontar aquest repte.

Recurs d'imatge clinic_padel index

Curs de formació i perfeccionament de pàdel | AJORNAT | 15h

Conèixer en profunditat l'esport del pàdel, amb el tractament de temes comuns com ara la tècnica del cop, així com altres aspectes més específics d'aquest esport com per exemple la preparació mental, física, etcètera i que són més desconeguts des del punt de vista del jugador o jugadora.

Curs conducció conduccio_esportiva index

Curs de conducció esportiva | 25 de maig | 4h

Curs de conducció concretament sobre aspectes de la conducció esportiva. L’objecte d’aquest curs és millorar els aspectes fonamentals de la conducció defensiva amb el control del vehicle en situacions adverses.

Recurs d'imatge entrenament_funcional_hiit index

Curs d'entrenament funcional i HIIT | 27 de maig | 28h

Entrenar i desenvolupar programes d’exercicis utilitzant els conceptes d’anatomia funcional d’una manera pràctica, seguint els principis bàsics de l’entrenament i la biomecànica i treballant les diferents cadenes musculars.

Recurs d'imatge xarrada_futbol index

Xarrada: "Del futbol base al futbol professional" | 4 de juny

Ponents: Pablo Hernández i Àngel Dealbert

bateig busseig  bateig_busseig index

Bateig de busseig en piscina| 14 de juny | 4h

Presa de contacte amb el món del busseig. Promoció puntual de l’esport del busseig autònom amb intervencions hiperbàriques a poca profunditat.

Busseig 1E busseig_1e index

Curs de busseig d'una estrella | 4 de juliol | 20h

Promoció del busseig autònom esportiu mitjançant el Servei d’Esports de la Universitat Jaume I, amb la intenció de facilitar a les persones interessades amb inquietuds en aquest tema un primer contacte amb aquest món i de donar-los també la possibilitat d’accedir a una formació contínua, basada en el pla de formació de l’Escola Nacional de Busseig Autònom Esportiu (ENBAD).

Informació proporcionada per: Servei d'Esports