Investigadors

04/02/2019 | SE

Recurs d'imatge carlos-hernando index

Carlos Hernando

Diplomat universitari en Infermeria per la Universitat de València i Llicenciat en Educació Física en l'INEFC de Barcelona. Doctor en Educació per la Universitat Jame I de Castelló. Professor Titular d'Universitat en el Departament d'Educació de la Universitat Jaume I. Des de 1992 dirigeix a més el Servei d'Esports d'aquesta mateixa universitat, que en 2004 es va convertir en el primer servei d'esports universitari a obtenir una certificació ISO9001. Ha dirigit dues Tesis Doctorals, ha participat com a ponent en diferents reunions científiques i ha publicat diversos articles en relació a l'esport universitari i la didàctica de l'Educació Física.

Recurs d'imatge nacho_martinez index

Nacho Martínez

Doctor en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport i Màster en Fisiologia per la Universitat de València. Ha participat en diferents treballs de recerca publicats en revistes indexades en JCR com European Journal of Applied Physiology, Plos One o Journal of Strength and Conditioning Research i ha presentat més de 30 comunicacions en congressos nacionals i internacionals. Imparteix docència en el Màster sobre Optimització de l'Entrenament en els Adults Majors de la Universitat de València.

Recurs d'imatge eladio_collado index

Eladio J. Collado Boira

Professor Universitari en la Universitat Jaume I, Departament d'Infermeria. Vicedegà de la Facultat de Ciències de la Salut. Doctor en Ciències de la Salut per la Universitat CEU Cardenal Herrera. Màster en Ciències de la Infermeria per la Universitat d'Alacant. Graduat d'infermeria per la Universitat de València.

Recurs d'imatge barbara index

Bárbara Hernando

Llicenciada en Biotecnologia per la Universitat Politècnica de València (València, Espanya). Màster en Ciències Biomèdiques per la London Metropolitan University (Londres, Regne Unit). Personal investigador del Departament de Medicina de la Universitat Jaume I de Castelló. Línia de recerca: ‘Genètica de la pigmentació humana i el càncer de pell’.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports