Bárbara Hernando

16/06/2016 | SE

- Llicenciada en Biotecnologia per la Universitat Politècnica de València (València, Espanya)
- Màster en Ciències Biomèdiques per la London Metropolitan University (Londres, Regne Unit)
- Personal investigador del Departament de Medicina de la Universitat Jaume I de Castelló. Línia de recerca: ‘Genètica de la pigmentació humana i el càncer de pell’.
- Compta amb publicacions científiques en revistes indexades en JCR i un elevat nombre de comunicacions i ponències en congressos nacionals i internacionals, sobretot en l'àmbit de la biologia molecular i la genètica humana.
- Membre fundador del Comité de la Joventut de la Real Federació Espanyola d'Atletisme.
- Ponent en diversos congressos nacionals i internacionals en l'àmbit de l'atletisme, la dona esportista i el lideratge.
- Membre de l'equip de recerca del projecte Penyagolosa Trail Saludable.
- Esportista d'elit en la modalitat d'atletisme (11 vegades internacional amb la selecció espanyola).

Informació proporcionada per: Servei d'Esports