Activitats de raquetes

31/07/2026 | SE
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Les activitats de raquetes es desenvolupen per semestres. Les persones inscrites en el primer semestre disposen d'un període preferent per a renovar la plaça en el segon semestre.

Les inscripcions s'obrin de manera escalonada segons la vinculació del pare, la mare o el/la tutor/a legal amb la Universitat Jaume I:

  • Comunitat universitària (estudiantat, PTGAS, PDI i personal investigador).
  • Persones amb vinculació mitjançant AlumniSAUJI Premium o empreses vinculades o de serveis de la UJI.
  • Públic extern.

L'obertura de la inscripció per a cada col·lectiu no garanteix l'obtenció d'una plaça, ja que les activitats tenen un nombre limitat de participants.

Les classes són de 50 minuts, començaran sempre a l'hora marcada en cada activitat.

Informació d'interés

Les persones que no pertanguen a la comunitat universitària poden accedir al segon període d'inscripció si el pare, la mare o el/la tutor/a legal disposa de la condició d'AlumniSAUJI Premium, la gestió de la qual correspon al programa AlumniSAUJI i no al Servei d'Esports.

No obstant això, disposar d'aquesta vinculació no garanteix l'obtenció d'una plaça, ja que les inscripcions estan subjectes a la disponibilitat de places en el moment de formalitzar-les.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports