Taller de presa de notes

03/11/2020 | TRAD

Acte: Taller de presa de notes

Data: 4 i 6 de novembre de 2020

Hora: LA3: 4 novembre, de 14.15 a 16 h

meet.google.com/eco-tovu-ked

LA1: 6 novembre, de 9.30 a 11.15 h

meet.google.com/hwv-wdtc-qst

LA2: 6 novembre, de 12.00 a 13.45 h

meet.google.com/rjk-jhgk-ykn

Lloc: Laboratori d'interpretació HC2020AL i Meet

Descripció: Es tracta d’un taller intensiu impartit per Clara Bosh en el qual els alumnes aprendran les tècniques essencials i descobriran com desenvolupar un sistema de notes eficaç.

Clara Bosch March és traductora i intèrpret autònoma en actiu i autora del llibre Tècniques d'interpretació consecutiva: la presa de notes. Manual per a l'estudiant (Editorial Comares, 2012). Ha sigut docent d'interpretació consecutiva i simultània en la Universitat Jaume I de Castelló i actualment és col·laboradora del Màster d'Interpretació de Conferències de la Universitat de Galway (Irlanda), on imparteix presa de notes i migració i asil per a intèrprets, a més d'ensenyar espanyol. És Llicenciada en Traducció i Interpretació per la Universitat d'Alacant amb Accèssit en els Premis Nacionals del Ministeri d'Educació, Màster en Interpretació de Conferències per la Universitat Pontifícia de Comillas amb la beca del SCIC, Màster en Drets Humans Internacionals amb especialització en migració i asil per la Universitat de Galway (First Class Honours) i traductora i intèrpret jurada d'anglés pel Ministeri d'afers exteriors.

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació